Forum > Färdiga produktioner
Space, Marre, Bjurte & Mahan - While you were in pink (Sequences nu med sång)
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.07.2013, 15:01:27 ---Maria ska upp. Hon har blivit en del av kompet som lika gärna kan ersättas med en sumpig synth :D
--- Slut citat ---
Om du syftar på min kommentar så var det inte så jag menade! :D
Jag tänkte att hon kanske sjöng en "Aaah"-körstämma, som
dränktes av synten....
Dividend:
Nej, det är ju min åsikt. :unsure: Känns som om mixen skulle tjäna på att marre höjs.
Men jag håller med dig förstås.
[off-topic]Skickar wav-spår ikväll förmodligen på Kan du se mig. Orkar inte skicka PM! Ska bada! :D[/off-topic]
spacetrucker:
Okej okej... vinken var liten men märkbar ;). Ny version, höjde på Marres volym, annars är allt som förut.
[mp3=200,20,0,center]http://www.kurpitsa.com/music/SEQUENCES_16-7-2013.mp3[/mp3]
// Space
P.S. Asti - Marre sjunger "Jee jåå" :D
Plinka:
Nice! Det här är den typen av musik som jag "förstår mig på" ;)
Låter precis som en trance-synth-rock-variant av indianmusik, som har precis samma harmonier, struktur och är exakt så där flummig :D
Älskar det här stycket, men när Mahans(?) röst kommer in i slutet av första halvlek så stör jag mig efter en stund på det distade uttrycket, men det är ju vad jag tycker det...hade varit intressant att höra hur det skulle bli om den börjar distad och ganska snart övergår via automation till odistad normal röst, men såklart fortfarande bakvänd. Dessutom tycker jag i andra halvlek att även Marres sång låter distad och det tycker jag är synd. Bjurtes guror är däremot jättesnygga!
spacetrucker:
--- Citat från: Plinka skrivet 16.07.2013, 22:40:50 ---Nice! Det här är den typen av musik som jag "förstår mig på" ;)
Låter precis som en trance-synth-rock-variant av indianmusik, som har precis samma harmonier, struktur och är exakt så där flummig :D
Älskar det här stycket, men när Mahans(?) röst kommer in i slutet av första halvlek så stör jag mig efter en stund på det distade uttrycket, men det är ju vad jag tycker det...hade varit intressant att höra hur det skulle bli om den börjar distad och ganska snart övergår via automation till odistad normal röst, men såklart fortfarande bakvänd. Dessutom tycker jag i andra halvlek att även Marres sång låter distad och det tycker jag är synd. Bjurtes guror är däremot jättesnygga!
--- Slut citat ---
Kul att du är på samma våglängd :)
Mahans röst fick jag färdigt distad så det kan jag inte göra nåt åt... trots att din ide låter intressant. Får be Mahan om ett odistat spår. Har även faktiskt funderat på att det kanske blir för mycket av det goda (mahan).
Marres sång har nog precis samma inställningar i både första och andra halvlek :unsure:.
Håller helt med angående Bjurtes guror
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida