Forum > Färdiga produktioner
Space, Marre, Bjurte & Mahan - While you were in pink (Sequences nu med sång)
spacetrucker:
Plinka - Tack, du hade helt rätt förståss... hade glömt att stänga av ett sångspår som INTE skall höras. Fixat nu
[mp3=200,20,0,center]http://www.kurpitsa.com/music/SEQUENCES_16-7-2013.mp3[/mp3]
Eddi - Det har jag nog också funderat på--- måste gräva i mina texter och se om jag har nått som passar.
Altsax - WOW. Har nog tänkt på en video men ojoj... du sätter ribban högt... det gillar jag :) Tack för det
// Space
Marruschkka:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 17.07.2013, 14:44:20 ---Plinka - Tack, du hade helt rätt förståss... hade glömt att stänga av ett sångspår som INTE skall höras. Fixat nu
[mp3=200,20,0,center]http://www.kurpitsa.com/music/SEQUENCES_16-7-2013.mp3[/mp3]
Eddi - Det har jag nog också funderat på--- måste gräva i mina texter och se om jag har nått som passar.
Altsax - WOW. Har nog tänkt på en video men ojoj... du sätter ribban högt... det gillar jag :) Tack för det
// Space
--- Slut citat ---
Kära kr-vänner, ni har spetsade öron, I just love it :D
Plinka: visst var sången för stark på det andra partiet, nu korrigerat! Tack för din synpunkt :rolleyes:
Eddi: kanske det kan komma en text snart då, men jag var ombedd att sjunga ordlöst från början. Kan bli ännu bättre med något sånt, i detta fallet handlar det om att recitera en text mot slutet. Ser fram emot att kolla in den!
Bjurte: dina gitarrer på denna ger mej rysningar, Floyd kunde inte ha gjort det bättre, vilket sound dessutom :wub:
Altsax: underbart med dina filmassociationer, vem vet vad det kan bli av detta? :P
MaxB: visst är det episkt, jag får bilder i hela huvudet, skulle nog passa till en spejsad film :D
Asti: nu är jag ingen synt längre och jag förstår precis hur du menade här, jag tänkte detsamma i början innan det blev justerat!
Divi: min vapenbroder, tack för synpunkter :rolleyes:
Space: väldigt schyst låt det här som var härlig att waila till, och Mahan: tack för din bakvända sång, ljuvligt :D
Jag är väldigt nöjd nu, men fler synpunkter kanske kan finnas här?
/Marre
tigersoul:
Spännande o drömskt. Först tyckte jag det kändes lite antiklimax över det men sen ändå inte. Det känns som en soundtrack till något. Bild saknas så att säga ;) :wub:
Så mycket kommentarer redan har eg inget att tillägga. :D
Plinka:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 17.07.2013, 14:44:20 ---Plinka - Tack, du hade helt rätt förståss... hade glömt att stänga av ett sångspår som INTE skall höras. Fixat nu
// Space
--- Slut citat ---
Sedär, nu blev det mycket bättre! ;)
Jag gillar denna ordlösa sång jättemycket, men det behöver inte betyda att jag inte skulle gilla ord med. Och förresten, underbart efter Mahans mittenparti, att trummorna drar igång så, mycket bra!
Men Altsax, jag var nere i jorden till denna, trancedance barfota mot röd jord, och så kommer du med ditt space-filmupplägg... :P Jaja, jag får erkänna att din syn i alla fall var mycket mer dramatisk än min :lol:
bow35:
Vilken RESA! Gurorna sitter hur bra som helst. Även marre drar sitt strå till stacken. Jag hör däremot lite brus i diskanten. Eller som om diskant behövde mer attack
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida