Forum > Färdiga produktioner
Tigersoul - Skuggan av sara
karl:
Du ville inte hoppa,bara veta hur det känns,att stå en stund vid kanten,med en fot på livets gräns
heavy lines.... fin text om än lite fyrkantig rytmik så går budskapet fram, bra melodier
Allt gott karl :B
tigersoul:
--- Citat från: karl skrivet 31.07.2013, 22:27:44 ---Du ville inte hoppa,bara veta hur det känns,att stå en stund vid kanten,med en fot på livets gräns
heavy lines.... fin text om än lite fyrkantig rytmik så går budskapet fram, bra melodier
Allt gott karl :B
--- Slut citat ---
Blir gärna det när man ska ha fram mkt text tycker jag i sådana här "berättarlåtar" men man kanske lär sig med tiden att få till lite mer finess ;)
Ja tunga rader är det! det är inte lätt ibland, men det blir iaf bra musik av det *skrockar*
Frasseman:
Fin och stark låt, svårt ämne att göra text om (om jag utgår från mig själv) men du lyckas helt med all trovärdighet i behåll. Gillar också enkelheten och små, för mig i alla fall, finesser som att pausera i sista raden innan mellanspelen. Enkelt och effektivt. Kommer definitivt att lyssna på den igen.
tigersoul:
--- Citat från: Frasseman skrivet 03.08.2013, 00:49:06 ---Fin och stark låt, svårt ämne att göra text om (om jag utgår från mig själv) men du lyckas helt med all trovärdighet i behåll. Gillar också enkelheten och små, för mig i alla fall, finesser som att pausera i sista raden innan mellanspelen. Enkelt och effektivt. Kommer definitivt att lyssna på den igen.
--- Slut citat ---
Tackar! :wub: Ja sådana här låtar kan vara kluriga att få till men jag är ganska nöjd själv. Finns fortfarande en del småpill som jag skulle kunna fixa men det har nått den där nivån när man kan hålla på hur länge som helst o någon gång måste det vara klart.
Tack för lyssningen!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida