Forum > Demolåtar
Dividend - pianostycke 22 - fiol & piano UPDATE 3 - 130717.. på kvällen
Plinka:
Oj, här har det hänt mycket! Du har jobbat på bra ;)
Skönt att det fortfarande är lika lekfullt och ömt :wub: Nog är detta svensk sommar, verkligen, jag ser både fjärilar, lekande barn och väderväxlingar i ett ursvenskt landskap! men slutet ska alltså spelas i Gdur istället på ett mer bombastiskt sätt, ok blir intressant att se hur det slutar sen då :)
Eddi:
Ser inte stycket nu på iPad är det nedtaget eller...?
Dividend:
Eddi: Apple är skit :D
LAde upp det som en soundcloud-länk den här gången efter som jag behövde spela för utlänningar, för feed. Kan lägga upp en vanlig kr-uppladdad mp3 sen!
--- Citat från: Plinka skrivet 17.07.2013, 00:12:34 ---Oj, här har det hänt mycket! Du har jobbat på bra ;)
Skönt att det fortfarande är lika lekfullt och ömt :wub: Nog är detta svensk sommar, verkligen, jag ser både fjärilar, lekande barn och väderväxlingar i ett ursvenskt landskap! men slutet ska alltså spelas i Gdur istället på ett mer bombastiskt sätt, ok blir intressant att se hur det slutar sen då :)
--- Slut citat ---
Jätteroligt att du gillar! Har lyckats med övergången till Am. Moll, hoppas det inte förstör den somriga känslan. MEn Am-partiet blir nog inte mer än 1 minut lång eller däromkring. Kul med dina associationer och att du tycker det är lekfullt och ömt :)
Ska skriva glada noter i moll när jag fortsätter. Svårt ;)
Den sista minuten som spelas ska spelas på slutet när jag återgår till Cdur. Den melodin kan man göra mycket med, hittade den - en synthlåt i Cdur med vangelis-influenser som skrevs för nåt år sedan. Men ett väldigt bra tema tycker jag :)
Dividend:
NY verre IGEN av mitt stycke om svensk sommar 2013! Den är snart 6 minuter, men lär inte bli längre än 7 hoppas jag. Har arbetat mig in i Am-delen. När den är klar ska jag bara återgå till C och spela dundertemat på slutet (efter pausen) med variationer opch kanske mer kontrapunkt och annat! Kan bli pampigt!
Det här låter riktigt bra i mina öron nu. En av de stycken jag gjort som jag är säker på inte låter dålig imorgon, när jag lär fortsätta :)
Tankar upp den på kr-servern när jag börjar bli färdig. För omständigt annars. Finns det ingen soundcloud-app för Apple's produkter??? Eller vad var problemet Eddi? :)
Eddi:
Ok det är säkert ett fruktproblem
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida