Forum > Demolåtar
Dividend - pianostycke 22 - fiol & piano UPDATE 3 - 130717.. på kvällen
Dividend:
NY verre IGEN av mitt stycke om svensk sommar 2013! Den är snart 6 minuter, men lär inte bli längre än 7 hoppas jag. Har arbetat mig in i Am-delen. När den är klar ska jag bara återgå till C och spela dundertemat på slutet (efter pausen) med variationer opch kanske mer kontrapunkt och annat! Kan bli pampigt!
Det här låter riktigt bra i mina öron nu. En av de stycken jag gjort som jag är säker på inte låter dålig imorgon, när jag lär fortsätta :)
Tankar upp den på kr-servern när jag börjar bli färdig. För omständigt annars. Finns det ingen soundcloud-app för Apple's produkter??? Eller vad var problemet Eddi? :)
pxm:
Fint detta,jag tycker att du skall ge fiolen aningen mer volym bara.
En coolt blandning av knäppande (är det det som kallas pizzicato ??) och stråkdrag.
Spännande.......
Är det här början till ett nytt storverk kanske ????
mvh
1up:
Gillar fiolens sträva torra ton mot pianots fyllighet.
Kanske att instrumenten låter som i olika rum just nu? Pianot ner i nivå eller omvänt fiol upp?
Gillar överlämningar och "samtalet" mellan fiol och klaviatur.
Dividend:
Tack för era lyssningar 1up och Pxm, ska följa rådet om att höja fiolen eller sänka pianot.
Pxm: Det finns många förgreningar man kan följa här. Som frö är det bland det bästa jag hittat på på sistone. KAnske blir en helt okej låt av det till slut! :)
1up: Bra med dialogen att den funkar så långt. Tänker hålla det här till två instrument så länge som möjligt. KAnske kommer en klarinett sen ;)
Plinka:
Åh, denna hoppas jag verkligen att du jobbar vidare med, tyckte precis att den började komma igång i ett vackert, mjukt och lekfullt flöde, när den tog slut! Upp med fiolen, men fortsätt, bygg vidare på det fina pianospelet där! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida