Forum > Färdiga produktioner
Dividend och 1up - Karl XIIs karoliner!
Asti:
:D
Härligt att höra lite bred skånska!
Får associationer till en påtänd Peps som försöker imitera Herman Lindkvist... :)
Snyggt komp och rolig text! Kan ni inte lägga ut texten, jag uppfattar inte allt?
Man måste kunna släppa loss och bara ha kul med musik ibland också!
Vad kallas förresten genren? Rappae? :rolleyes:
/Asti
Dividend:
--- Citat från: Altsax skrivet 04.07.2013, 15:09:35 ---Tur för de andra att du inte var med i reggaefestivalen, du hade vunnit överlägset :)
Kompet är underbart.
Jag hör vad du säger, du var nykter.
Jag undrar:
Ibland är man nykter
Ibland spelar man in låtar
Du är säker på att dessa två inföll samtidigt?
Kanske High on Life? :D
:wub:
--- Slut citat ---
Difinitivt high on life! :D Tack för din lyssning och tankar!
--- Citat från: Asti skrivet 05.07.2013, 10:58:11 --- :D
Härligt att höra lite bred skånska!
Får associationer till en påtänd Peps som försöker imitera Herman Lindkvist... :)
Snyggt komp och rolig text! Kan ni inte lägga ut texten, jag uppfattar inte allt?
Man måste kunna släppa loss och bara ha kul med musik ibland också!
Vad kallas förresten genren? Rappae? :rolleyes:
/Asti
--- Slut citat ---
HAHAAHA! JAg har lagt ut texten nu!
Det är JÄKLIGT kul (efter depp med LArsson mm mm) att få göra något utan begränsningar :)
--- Citat från: Plinka skrivet 05.07.2013, 00:50:33 ---Ibland behöver man bara få leka och ha roligt! :D Lite ny stil Divi?
Ja men rebbeabeatet är riktigt snyggt, och rapen får du säkert till ännu bättre, här finns utvecklingsmöjligheter så att säga ;)
Men har lite svårt att uppfatta texten, om det ändå blir ny rap, så passa på att höja volymen lite med :)
--- Slut citat ---
Tack för lyssningen och tankar!
Har rappat tonlös rap på en annan låt som var med i förrförra festivalen. Över rap varje vecka :) Så visst är det en ny stil!
Marre, 1up och Pxm var med på denna också..
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 04.07.2013, 23:26:41 ---Härlig rap, hittat flowet. Vid 48 skulle jag förslå atonal / neutral rap i lite ljusare ton.
Lyssnar flera gånger här.
Sen att beatet är grymt ska man inte sticka under stol med. :)
--- Slut citat ---
Yes!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.07.2013, 19:30:18 ---Leve karolinerna..och hoppas inte Heidenstam vänder sig i sin grav :lol:
Men, seriöst, det är en trevlig text, jättebra reggae-komp av 1up så när du får till den ultimata rapen så är det här en världshit :D
Kämpe på :P
/Marre
--- Slut citat ---
Tack! Vi kämpar på!!!
Jocke:
Kul med en låt som har glimten i ögat! ;)
Dividend:
Tack för din tid och kul att du tyckte det var kul med glimtar i ögon! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida