equality - Precis som du säger så har jag lagt Plinkas höga stämma ute till vänster i mixen! 
Säger jag det? Känns lite meningslöst att kommentera med sådana svar. Du får ju till mixen ändå och det är ju huvudsaken. 
Ta inte illa upp, men jag försökte bara skoja till det lite med din tidigare kommentar om placeringen av Plinkas höga stämma! Jag har faktiskt lagt den 40% till vänster....
Förstår inte varför vi har så olika uppfattning om det...borde ju inte
vara beroende av anläggningen..?
Plinka har med två stämmor, den andra ligger något till höger (20% har jag för mig).
Jag sjunger tre stämmor varav en 20% till vänster, en i mitten och en till höger ca 40%.
Tycker den placeringen låter rätt bra, de olika stämmorna går att åtskilja någorlunda bra.
/Asti
Jo nu fattar jag och det var ett roligt svar. Jag
var lite grinig. Peace and shine on!
Ingen som helst fara!

Jag kan säkert vara tålamodsprövande många gånger med konstiga kommentarer!

Jag är mest förbryllad över hur vi kan tolka placeringen av sångstämman så olika...
Själv har jag nedsatt hörsel på högerörat, men panorerar jag en kanal 40% åt ena hållet
borde det framgå rätt tydligt tycker jag....

Men jag blir förvånad ibland över hur olika det kan låta mellan hörlurar och monitorer.
Man får väl antagligen vara nöjd så länge man kan lyssna och njuta till musik, varifrån den än kommer!

/Asti t.f. procentare