Forum > Demolåtar
Gurano & Ynot - Gold
Gurano:
--- Citat från: bow35 skrivet 29.06.2013, 20:09:00 ---Försökte sjunga, men inget
--- Slut citat ---
:)
Ingen som vill ta upp stafettpinnen och prova att sjunga lite Avantgarde a la Björk?
Kanske du Frasseman? eller någon annan - man som kvinna? PMa mig gärna först utifall ni är sugna!
/Gurano
Marsall:
Basenljud o spel rockar fett! B) För enklare sång o mer spekulanter skulle va tydligare vers refr vers refr stick refr ...Men det var ju en utmaningslåt så... :) rock on :)
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 30.06.2013, 20:20:54 ---Basenljud o spel rockar fett! B) För enklare sång o mer spekulanter skulle va tydligare vers refr vers refr stick refr ...Men det var ju en utmaningslåt så... :) rock on :)
--- Slut citat ---
Tackar :D
Jo visst skulle man kunna göra vers - refr - vers - refr - stick - refr, men det är enligt mig för tråkigt här ... har liksom hört det förr då!
Så jag hoppas fortfarande på att någon axlar sångutmaningen i det skick den är nu .... annars så får den hamna i låthimlen för oklara ideer!
/Gurano
Harmonica mike:
Coolt G!
Jag får nog lägga ned mina egna låtskrivarövningar och joina dig på heltid,finns det nån ledig lya där nere med havsutsikt och fenomenalt havsöringsfiske från balkongen? :D
Läckert detta,men tid sorry..
Mike
Eddi:
Tufft :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida