Forum > Demolåtar

Gurano & Ynot - Gold

<< < (3/11) > >>

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.07.2013, 08:13:09 ---Coolt G!

Jag får nog lägga ned mina egna låtskrivarövningar och joina dig på heltid,finns det nån ledig lya där nere med havsutsikt och fenomenalt havsöringsfiske från balkongen?  :D

Läckert detta,men tid sorry..

Mike

--- Slut citat ---
Hur skulle det se ut om du la ner ditt för att bara köra mitt? Nä så kan vi inte ha det :)
och dessutom så är bostadsmarknaden här nere svårare än i helvetet. Men visst - fenomenalt fiske skulle jag kunna bjuda på :D

--- Citat från: Eddi skrivet 01.07.2013, 12:20:00 ---Tufft :D

--- Slut citat ---
:D

Marsall:
Håller själv på med trummor till min första låt  :D Tänkte höra med zyntljudsproffset vad du får tag i dina örongodisljud

Ja det skall in Gura o bas också men tänkte va i god tid...lär väl  iof ta ett sekel innan jag får ihop det ..puh!..

1up:
48-109 bästa delen.

Spacigt och skönt, lite åt goa trance hållet fast utan markerad kickdrum.

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 02.07.2013, 16:45:42 ---Håller själv på med trummor till min första låt  :D Tänkte höra med zyntljudsproffset vad du får tag i dina örongodisljud

Ja det skall in Gura o bas också men tänkte va i god tid...lär väl  iof ta ett sekel innan jag får ihop det ..puh!..

--- Slut citat ---
Ska bli kul att höra ditt alster när du kommit så långt att du vill lägga upp nåt :)
Tja något synthproffs är jag inte men tack i alla fall :)
Det finns dock de som är vida duktugare än jag på detta :)

Jag använder mig av olika pluggar generellt men i detta fall är det Alchemy

--- Citat från: 1up skrivet 02.07.2013, 19:41:41 ---48-109 bästa delen.

Spacigt och skönt, lite åt goa trance hållet fast utan markerad kickdrum.

--- Slut citat ---
Jag tackar - kul att vissa delar uppskattas :)

Tack båda för komments
/G

Eddi:
Aha Alchemy ja det är en riktigt bra motor med många variabler till hyfsat pris :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion