Forum > Demolåtar
Gurano & Ynot - Gold
Gurano:
Inspirerad av isländska Björk har jag påbörjat detta låtprojekt, som är i hennes anda tror jag.
Tar tacksamt emot era tankar (vet själv några grejor som bör åtgärdas) - funkar det?
Någon som vill ha en utmaning och sjunga på denna :D
Den går i så fall i 90 bpm. PMa mig i så fall!
Utifall ni inte pallar syntarna så kan jag säga att det finns en massa gitarr både i början och i slutet :)
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Ynot_Gold.mp3[/mp3]
Frasseman:
So far, so good. Det låter ju häftigt rakti igenom, introt gillar jag verkligen, har inga som helst problem med syntarna heller men det känns ju som att mycket hänger på vad det egentligen blir för sång och melodi. Men som sagt, på det här stadiet helt rätt.
MaxB:
Tung ljud (bra ljud). Bra driv. Vad heter den här trumpluggen? Är det samma som Eddi har, vet du? Man känner igen soundet på trummorna.
Hur förverkligar du det tunga basljudet. Dels att du spelar grymt men ljudet... det är tungt och jag gillar det mycket!
Gurano:
--- Citat från: Frasseman skrivet 29.06.2013, 16:12:32 ---So far, so good. Det låter ju häftigt rakti igenom, introt gillar jag verkligen, har inga som helst problem med syntarna heller men det känns ju som att mycket hänger på vad det egentligen blir för sång och melodi. Men som sagt, på det här stadiet helt rätt.
--- Slut citat ---
Tackar :)
Jo du har rätt - allt hänger på sången om det ska funka fullt ut, enligt mig oxå
--- Citat från: MaxB skrivet 29.06.2013, 18:47:36 ---Tung ljud (bra ljud). Bra driv. Vad heter den här trumpluggen? Är det samma som Eddi har, vet du? Man känner igen soundet på trummorna.
Hur förverkligar du det tunga basljudet. Dels att du spelar grymt men ljudet... det är tungt och jag gillar det mycket!
--- Slut citat ---
Tackar. Vet inte vad Eddi har men jag använder EZ...som alltid :)
Basen ... tja jag använder en riktigt bra bas ... tycker jag själv (musikbörsens billighetsbas). Sedan har jag väl någon boxeffekt på den oxå då förståsssss! :D
/Gurano
bow35:
Försökte sjunga, men inget
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida