Forum > Färdiga produktioner

Frasseman - Katie (ny version)

<< < (4/5) > >>

bjurte:
Bruce ?? , är det du ??  :huh:   ;)
Länge sedan,allt väl !!  :D

Skitbra sjunget och pianot oklanderligt spelat!
Kul med ett nytt namn som dykt upp medan Bjurte tömde Kreta på Ouzo !! B)
Gillar låten och självklart ska Katie 'Hamras in' ordentligt typ 'Angie' och 'Gåendet i Memphis'
Lovar gött för framtiden !!
En undran oxo om herrn är tillgänglig för ev. 'Vocala' hjälpinsattser  i framtiden ??
Din röst är ju riktigt goo...
/Bjurte 

MaxB:
Sådärja, nu börjar beställningarna strömma in.  :lol:  :wub:

Frasseman:
 :wub:
--- Citat från: bjurte skrivet 30.06.2013, 13:16:28 ---Bruce ?? , är det du ??  :huh:   ;)
Länge sedan,allt väl !!  :D

Skitbra sjunget och pianot oklanderligt spelat!
Kul med ett nytt namn som dykt upp medan Bjurte tömde Kreta på Ouzo !! B)
Gillar låten och självklart ska Katie 'Hamras in' ordentligt typ 'Angie' och 'Gåendet i Memphis'
Lovar gött för framtiden !!
En undran oxo om herrn är tillgänglig för ev. 'Vocala' hjälpinsattser  i framtiden ??
Din röst är ju riktigt goo...
/Bjurte 

--- Slut citat ---

Åh, tack! Ja, skicka en fil eller lägg upp en låt här, så kan jag lyssna och se om det är något jag kan bidra med, bara kul.

Apropå Bruce, du får gärna lyssna på "Baby its you" som ligger i halvfärdiga demos. Om jag kunde skulle den ha låtit mer "Out in the street" men jag får ingen riktig "botten" i inspelningarna så jag får nog söka mig till en riktig studio. Annars är det rent textmässigt en fattigmans-Rosalita kan man säga om du förstår vad jag menar  :D

Frasseman:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.06.2013, 13:34:08 ---Sådärja, nu börjar beställningarna strömma in.  :lol:  :wub:

--- Slut citat ---

Ja det är inte alltid man får korgen  :lol:

equality:
Klart bättre nu. Bra jobbat! Deesser på sången vore bra eller att du letar med en eq runt 5000 Hz och tweakar till med en dipp i området.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion