Forum > Demolåtar
equality - molvals
Alatar:
Låter bra det här.
Du känner inte någon, som kan spela såndär härlig gnällig folkvisa-fiol? Tycker en sådan skulle passa bra i början av låten. :wub:
equality:
Wernis: Längden är problemet. Hinner tröttna på allt vad musik heter vid ca två minuter. Thnx.
Alatar: Fanns en kille här som spelade fiol och nyckelharpa tror jag. Han försvann till Norge och jag har inte sett till honom sedan dess. Bra tips. Tack!
palm:
Läckert.....
Detta är ju skön sommarmusik. Lätt avslappnat och fräckt och bra spelat. Gillar din gitarrfigur. Om du inte har motivationen att göra en så bra låt klar hade jag bjudit in till samarbete. Det skulle kanske kunna väcka dig och få en otroligt fin låt att bli ännu bättre.
/Göran
Jocke:
Fattar inte hur jag lyckats missa den här... otroligt skön musik att lyssna på! Mera! :)
equality:
palm: Tack Göran! Du får gärna brottas med denna om du vill. Det finns absolut utrymme för förlängning. PM till dig! :)
Jocke: Fattar inte hur jag kunnat missat ditt svar. :wub: Är ju som att väckas imorgon av någon som intygar att jag har en semestervecka kvar. :o :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida