Forum > Demolåtar

equality - molvals

<< < (5/7) > >>

Rattlesnake:
Skön musik, låter som filmmusik för att illustrera en resa med en greyhoundbuss. Mästerligt producerat och klar och trevlig mix.

Gillar den neutrala basen som får stå för takten och fotstampet. Kanske lite mera variationer i spelet kan vara på sin plats.

equality:
Ursäkta sena svar! Nu har Rattlesnake lagt på bas, äkta vara och schysst lir. Så skall en slipsten dras. Tack Roger!

Dividend: Jo jag beundrar ditt förmåga att skriva långa stycken. Min inspiration räcker knappt till just två minuter. Tack för synp.

egghuvud: Jo det finns nog spår, parallella, som man kan nyttja. Thnx Mr Eggman!

Rattlesnake: Tack för de fina bilder du målar upp och inte minst för ditt lir på denna nya version.  :)

Eddi:
Ja bättre flyt nu med Rattles basspel. Jag trodde också det var en mandolin till vänster - det spelet/ljudet ger låten mycket karaktär. Finns inget att klaga på nu mer än att den kanske är för kort men det passar paketet med den här låtlängden så nä behåll det tycker jag. Din basgitarrton på 89 är aningens sen men i övrigt sitter allt som det ska.

equality:
Tack Eddi för snabbt svar! Jag skall kolla den där tonen.  Annars får sista semesterdagarna gå till stranden.  Ha det gott!

Wernborg:
Väldigt vackert. Bra sound och bra arr.
Bra allt.

Enda kreativa jag vill komma med: Gör den längre!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion