Forum > Demolåtar

equality - molvals

<< < (3/7) > >>

ynot:
ritigt tokbra spelat o ljudat
ja får smällta detta å återkomma
mucho braTony

Plinka:
Mmmm...jag njuter! Jättesnyggt gitarrspel och allt det andra med  :wub:

Frasseman:
Väldigt njutbart och späckat med örongodis, ändå på kort tid och med till synes få medel. Får mycket bilder, skulle vara perfekt som filmmusik. "halvfärdig"? - då ska jag aldrig mer lägga något i färdigtråden. Tycker också mycket om det som händer kring minuten. Jag förstår att du av tidsskäl valt det här korta formatet men jag skulle lätt kunna lyssna på en femminutersversion där det böljar fram och tillbaka, där det dras ned till ett minimum och ökar osv. Du har en mycket bra grund här till något, jag ska inte säga bättre för det är det redan, men ja, du förstår vad jag menar. Önskar dessutom att jag kunde spela så tight...

1up:
Vid 82 skulle en violin kunna komma in tycker jag och dubba med gitarren eller köra istället för den?

Så många olika typer av rytmer. Ger starkt intryck, djup med teknisk precision i spelandet. Mår bra av att lyssna på detta. Skulle passa bra till någon scen i en lövbokskog.

equality:
Gurano: Lyssnar efter knäppet men hör det inte. Tack för uppskattningen, värmer.  :)
ynot: Tackar särskilt Tony. Tänkte detta annars var för lättsmält för dig.
Plinka: Tack snälla Plinka. Det var roligt att höra.
Frasseman: "Halvfärdig" syftar nog mest på att det är ett kort rudimentärt stycke utan något ordentligt mellanparti eller outro. Vore naturligtvis kul med en femminutare på det sättet du beskriver. Har svårt att hålla skärpan och inspirationen uppe för så långa låtar nuförtiden. Tightheten finns inte där från början. Har tagit de bästa styckena från flera inspelningar. Därför tar det lång tid för mig. Tack för din fina kritik!
1up: Absolut! Eller en cello. Har ingen av dessa instrument än mindre trakterar jag något av dem. Härlig bild med lövskog, tack för den!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion