Tokai - Har lyssnat rätt många gånger på sången och tycker nog att nivån på Plinkas sång känns rätt!
Trummorna är som vanligt ett dystert kapitel för min del. Borde nog anlitat en trummis...
Kanske solot är lite högt, men det är väl i så fall för att jag gillar det och vill höra ordentligt!

Det finns ju som sagt ingen refräng i låten utan enbart variationer på en vers, men jag förstår vad du menar.
Men sången i det "ösiga" partiet ska ju samsas med Plinkas sång, så det kändes lagom så....
Soundet kanske är lite hårt....? Däremot använder jag inte ADT-effekten på sången här utan enbart reverb/delay
och ingen dubbning. Nej, speciellt experimentellt blev det inte i slutändan.

Gurano - Hade inte med gitarrer där i den första versionen, men tyckte det blev lite väl tomt..... kanske är nivån lite hög...?
Orgelljudet på den här tramporgeln gillar jag, speciellt ihop med en akustisk gitarr. Men smaken är ju olika.

Jag tycker gitarrsolot är lysande och är väldigt tacksam för Wernborgs bidrag! Men det är ju också en smaksak.
Tycker själv att våra röster funkar bra ihop.
Rattlesnake - Ackordföljden är ju rätt konventionell, är väl möjligen H7 som sticker ut lite...?
Du har säkert rätt angående trummorna, men det är som sagt inte min starka sida.
Upplägget på låten vill jag ha på det här viset - den ska avslutas efter solot.
Eftersom låten bygger på variationer av en vers hade det blivit för mycket med ytterligare repriser...
Kanske det är lite mycket aah-körer, det kan du nog ha rätt i...?
Gillar som sagt gitarrsolot och vill nog inte ändra på det.
Tack för era synpunkter och tips! För mig känns låten färdig, men jag ska ha allas synpunkter
i bakhuvet när jag lyssnar ett par gånger till och ev justera lite nivåer eller så.....
/Asti