Forum > Färdiga produktioner
Asti, Plinka & Wernborg - You are not alone (färdig!)
tigersoul:
5 sidor kommentarer, väl värt det! Intressant typisk Asti-låt som lämnar få saker att önska. Är lite sen till festen så inte mkt att lägga till i övrigt ;)
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.07.2013, 20:29:18 ---5 sidor kommentarer, väl värt det! Intressant typisk Asti-låt som lämnar få saker att önska. Är lite sen till festen så inte mkt att lägga till i övrigt ;)
--- Slut citat ---
Roligt att du finner det intressant! :)
Tack för din kommentar!
/Asti
Dividend:
Första gången jag hör den här. Låter färdigt Peter!
Riktigt bra och astiesque:a tongångar av det riktigt förträffliga slaget, samt förträffliga insatser av dina kumpaner, gör det här nog till en av dina bättre - kanske bästa - i år.
Gillar starkt. Solot är riktigt bra, men kanske lite "standard" vad gäller utförande, fast å andra sidan vet jag inte hur det skulle kunnas göra bättre. Och det låter perfa i mixen och som avslut.
Du och plinka har röster som funkar väldigt bra ihop.
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 18.07.2013, 20:13:05 ---Första gången jag hör den här. Låter färdigt Peter!
Riktigt bra och astiesque:a tongångar av det riktigt förträffliga slaget, samt förträffliga insatser av dina kumpaner, gör det här nog till en av dina bättre - kanske bästa - i år.
Gillar starkt. Solot är riktigt bra, men kanske lite "standard" vad gäller utförande, fast å andra sidan vet jag inte hur det skulle kunnas göra bättre. Och det låter perfa i mixen och som avslut.
Du och plinka har röster som funkar väldigt bra ihop.
--- Slut citat ---
Skönt att du inte har några större invändningar vad gäller mix etc.! :)
Ja, Plinkas sång och Wernborgs solo förstärker rejält! :wub:
Suveränt att man bara kan be om hjälp på KR och så ställer alltid någon eller några upp direkt!
Tack för din feedback!
/Asti
Altsax:
Oj, den här har utvecklats åt ett helt annat håll än första gången jag hörde den.
Det som började som en skojsig utflippad sak med härligt spejsade ljud, är nu en vacker och känslosam kärleksballad. En av de vackraste kärleksballaderna jag hört i år
Orkar du göra en version till? Typ, "You are not alone RadioEdit"?
Griniga gubben vill ha inledning och "mitt i låten avbrott" med fiol / violin och eller tvärflöjt, istället för spejsljud.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida