Tjoho Håkan.
Bra låt med fin eftertänksam text,bra driv i stycket också.Hittar inga uppenbara mix missar,tycker allt ångar på fint och det svänger så in i h-e..Munspelet krossar allt Dylan har fått ur sig under 50 år

Killen har ju inte utvecklats ett dugg som munspelare,det är nästan pinsamt att höra honom lira.
Sen har vi det här med dialekter,jag håller fullständigt med dig.Det engelska talet är väldigt olika beroende av vilken del av världen man befinner sig i.
Texas slang te.x.. är ju diametralt skilt från cockney engelskan fastän det är samma språk..Jag får nog sjunga in nån låt på just Cockney eller varför inte på Lidingöö dialekt för att lysa upp mörkret lite grann,skojade lite där.
Min norrländska dialekt skiner igenom vad jag än sjunger,och det är jag stolt över.Tänk om man lät som en stockholmare från Lidingööö,hur trovärdigt skulle det bli i våran genre..?

Sjung från hjärtat och skit i hur det uppfattas,det har funkat för mig under 25 år av live uppträdande.Jag kanske skulle ha startat en tråd om detta istället för att belasta din låt/tråd med mina funderingar..
Nåväl,peace brother and thanks for the music
Mike