Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Ynot - Fire Fire Fly

(1/8) > >>

Gurano:
Nu får denna vara klar!

LÅTNAMN: Fire Fire Fly
ARTIST/GRUPP: Gurano & Ynot
GENRE: Rock
LÅTLÄNGD: lagom
KOMPOSITÖR: Gurano - musik. Ynot - sång
PRODUCENT: Gurano

Gurano:
La på en lite mer basig synth på väl valda ställen.
Funkar det? Är ide´n okul?

/Gurano

Marsall:
Mumsfillibaba vilka mumsiga slingor...plockguran i början akustiska  jammy :)Skönt gung också när trummorna kommer in...Min fortsättning av låten skulle varit en läcker virvel efter typ 4 takter sen en grov mörk pratsång sen behålla komp Akustiska plockguran som refräng +refrängsång. :) ...Här har du nåt på G...tycker jag! :) ;)

Jocke:
Låter bra detta! :) Tyckte jag fick vänta länge på "släppet" men det kom...  ;)  Tycker man behöver lite "raka" partier för att balansera upp och skapa kontrast till de lite "flummigare"... Tror nog att det går att "göra låt" av detta - det brukar ju gå bra!  ;)

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 15.06.2013, 10:45:03 ---Mumsfillibaba vilka mumsiga slingor...plockguran i början akustiska  jammy :)Skönt gung också när trummorna kommer in...Min fortsättning av låten skulle varit en läcker virvel efter typ 4 takter sen en grov mörk pratsång sen behålla komp Akustiska plockguran som refräng +refrängsång. :) ...Här har du nåt på G...tycker jag! :) ;)
--- Slut citat ---
Kul att du gilla och tror på att det kan bli nåt av detta :) - vi får se om någon kommer att sjunga!

--- Citat från: Jocke skrivet 15.06.2013, 12:53:30 ---Låter bra detta! :) Tyckte jag fick vänta länge på "släppet" men det kom...  ;)  Tycker man behöver lite "raka" partier för att balansera upp och skapa kontrast till de lite "flummigare"... Tror nog att det går att "göra låt" av detta - det brukar ju gå bra!  ;)

--- Slut citat ---
Kul och tackar för att du oxå tror på att denna går att utveckla

Nu ny uppdatering:
Har lagt på nya stycken och lagt på bas. Den är nu oxå mer än dubbelt så lång! Bättre?
Någon som vill prova att sjunga nåt...Girly kanske....eller någon annan?? :D
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Test_in_ summarnight1.mp3[/mp3] 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion