Forum > Demolåtar
MaxB - karaoke av... Suppers Ready
tigersoul:
Hoppsan Max, inte illa! Lite sprucket på de höga någonstans men det är inga allvarliga brister på något sätt, stundtals är känslan i sången fenomenal. "Baby" där uppe på höjden behöver lite jobb ;)
MaxB:
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.07.2013, 20:02:16 ---Hoppsan Max, inte illa! Lite sprucket på de höga någonstans men det är inga allvarliga brister på något sätt, stundtals är känslan i sången fenomenal. "Baby" där uppe på höjden behöver lite jobb ;)
--- Slut citat ---
Kan lova dig att den här låten får mera jobb. :P
Jag sjunger på den varenda morgon. Så fort jag, liksom Rael i storyn på dubbel-LP:n "The Lamb Lies Down On Broadway", kommer upp från underjorden (upp från tunnelbanan), sätter jag igång att sjunga Suppers Ready, lyckligt ovetande om någon går bakom mig och blir irriterad. Då jag kommit fram till arbetsplatsen c:a tio minuter senare har jag hunnit sjunga de första delarna på Suppers Ready några gånger och ibland även "The Lamia" från "The Lamb Lies Down On Broadway".
tigersoul:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.07.2013, 22:22:35 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.07.2013, 20:02:16 ---Hoppsan Max, inte illa! Lite sprucket på de höga någonstans men det är inga allvarliga brister på något sätt, stundtals är känslan i sången fenomenal. "Baby" där uppe på höjden behöver lite jobb ;)
--- Slut citat ---
Kan lova dig att den här låten får mera jobb varenda dag. :P
Jag sjunger på den varenda morgon. Så fort jag, liksom Rael i storyn på dubbel-LP:n "The Lamb Lies Down On Broadway", kommer upp från underjorden (upp från tunnelbanan), sätter jag igång att sjunga Suppers Ready, lyckligt ovetande om någon går bakom mig och blir irriterad. Då jag kommit fram till arbetsplatsen c:a tio minuter senare har jag hunnit sjunga de första delarna på Suppers Ready några gånger och ibland även "The Lamia" från "The Lamb Lies Down On Broadway".
--- Slut citat ---
'
skrattar, det är riktigt!! man ska inte missa ett tillfälle att sjunga, allt är träning vad man än nynnar på ;) Ser fram emot en uppföljare!!
MaxB:
--- Citera --- Ser fram emot en uppföljare!!
--- Slut citat ---
Det gör jag också! :wub:
Plinka:
Tycker du sjunger den riktigt snyggt, du är duktig, verkar svår! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida