Forum > Färdiga produktioner
mahan - THINK YOURE INNOCENT
ynot:
får lite quen vibbar av sången..freddi mahan mån tro..
lyssnar på laptopen så ljudet tar stryk..kanks elite tydligare brake arrmässigt slutslagen liteotajta kanske :D
men tågen tuffar vidare mot nua destinationer. roligit att åka med gott jobb..
tony
mahan:
--- Citat från: freddy skrivet 27.07.2007, 10:07:24 ---Väldigt speciell sång faktiskt, gillar din ton som fan. Riktigt coolt!
Solot känns lite opassande tycker även jag.
Men överlag är allt bra! Snyggt jobbat.
--- Slut citat ---
TAckar Freddy!
Solot ja, he, he, man försöker ju vara bra i allt, men där e jag långt ifrån bra, ännu. :P
Och det e kul när det gillas!
Tack för lyssnignen o kommentar!
h. JOhan
mahan:
--- Citat från: ynot skrivet 27.07.2007, 10:20:46 ---får lite quen vibbar av sången..freddi mahan mån tro..
lyssnar på laptopen så ljudet tar stryk..kanks elite tydligare brake arrmässigt slutslagen liteotajta kanske :D
men tågen tuffar vidare mot nua destinationer. roligit att åka med gott jobb..
tony
--- Slut citat ---
Danke Tyon!
Ja eller va de Johan Mercury du mena :lol: :D
Det kanske e sådandär tågluffarmusik, who knows! Kom nu ihåg att stiga av i tid ;)
TAck för tyckning o commentz!
h. JOhan
stajo:
versen är jätteskön. 1.30-1.50 gillar jag inte riktigt fast smaken är som baken :).
Tycker även du har fått till ett riktigt varmt och skönt sound. Tänkte lite på Duran Duran i sättet att sjunga.
var ett tag sedan jag lyssnade på något från dig och tycker du utvecklats rejält.
Bra jobb!
/Staffan
mahan:
--- Citat från: stajo skrivet 29.07.2007, 20:26:45 ---versen är jätteskön. 1.30-1.50 gillar jag inte riktigt fast smaken är som baken :).
Tycker även du har fått till ett riktigt varmt och skönt sound. Tänkte lite på Duran Duran i sättet att sjunga.
var ett tag sedan jag lyssnade på något från dig och tycker du utvecklats rejält.
Bra jobb!
/Staffan
--- Slut citat ---
Den kommentaren värmde :wub:
Skönt att höra att det går framåt, måste ju medge att jag själv åxå tycker så. :rolleyes:
Kul att det gillas,
Tackar Staffan för lyssning o kommentar! :)
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida