Forum > Demolåtar

Amazing ukulele

<< < (2/3) > >>

jonnerstone:
Jag har väl ungefär samma inställning till Ukulele som du har till Banjo, så det är med ett tveksamt finger jag klickar på länken. Att du dessutom valt en av dom värsta låtarna jag vet får mig att tveka ännu mer. Kan två minus bli plus i detta fallet? Mitt svar är nej. Med det sagt så är det skickligt och lekfullt gjort, men ljud och låtmässigt så retar det reflexer jag vanligtvis förknippar med matförgiftning mm ;)

Detta måste vara min mest konstruktiva demokritik någonsin :D

Hedblom:
Riktigt läckert  :D
Inspirerande att det bara är en ukulele på alla spåren. Känns som att jag har köpt en bas helt i onödan  :rolleyes:

Jocke:
Hatar är ett starkt ord - jag kan inte precis påstå att jag gillar Ukke men det här var riktigt coolt! :)

Gurano:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.06.2013, 08:21:28 ---Borde göra detta ordentligt för jag tycker det låter rätt coolt. Vad tycker ni?

--- Slut citat ---
Njae om du frågar så .... inte så bra tycker jag!
/G

MaxB:
Nu vet jag vilket instrument och vilken ljudbild du kan vinna Sommarreggaefestivalen #30 med!  :lol:
Om du dessutom gör en video där barnen i bästa dubbelåttakvalite springer runt på gräsmattan och farmor samtidigt sitter och gungar i hammocken så har du en vinnarvideo!
I love this! :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion