Ja, vad gör man inte för musiken, bra gjort. Svänger fint detta. Jätteschysta ljud i synthen, trummorna svänger bra och låter väldigt "levande" måste jag säga. Kanon!
Du måste ta ledigt lite oftare. 
/Roffe H
Tackar

Den här bakgrunden? är lite konstig.
När jag sätter på den så känner jag mig gladare
nickar litegrann med huvudet sådär lagom i kontorslandskapet
efteråt så saknar jag den men kommer inte ihåg hur den gick.
Jag tror det betyder att den kommer att bli jättebra när du lagt på lead
I övrigt håller jag med Roffe H 
/Josef
Vi får se om det blir någon lead på denna men jag ska lägga på bas och mixa lite annorlunda så får vi se om den fastnar

Suggestivt och härlig tv-spelslåt...nice!
.. När jag kan med datorn och hur man spelar in så kan jag om du vill sjunga in en suggestiv sångslinga om du vill ha en version 2...vill säga?..
You did it again Gurano 
Mvh
Ja vi får se vad som händer vidare med denna

Blir lite trött efter ett tag på den hackiga synten, trummorna - ja allt. - det håller på för länge. Kontraster vill jag ha, dvs ett parti som plockar ner allt, som saktar ner eller gör nåt annat.
Sen tycker jag syntslingan liksom inte hänger med ackordbytena. Eller vad det är?
På ett sätt är det en vanlig bluestolva, men vid 85 kommer ett ackord med vissa färgningar som känns diffust.
Men du hade säkert en produktiv och skapande dag! Finns potential i detta, helt klart.
Tackar - Ja vi får se vad som händer, tänker lägga bas å mixa lite annorlunda...men jag tror vi lyssnar lite olika på syntharna du å jag

Visst är det en vanlig blues12a i grunden - det är meningen tänkte jag.
Vadå ledig hade inte du sagt upp dig?
I alla fall en jäkligt skön låt tror till och med att jag hör en melodislinga där nånstans 
Jodå jag har sagt upp mig - men som egen måste man jobba än mera

så jag gick till chefen och sa att jag behövde vara ledig ... och chefen (jag alltså) höll med

Låter bra, kul låt!
Vad är det för trummor? Gillar virvelkagge ljudet!
Tack - trummorna är mina gamla vanliga EZ

Gurano