Forum > Demolåtar

Josef - Come back to Stay

<< < (2/3) > >>

Altsax:
Jocke
Tack! Jag planerar en rejäl översyn av låten, mera reverb på munkarna kommer    B)

Eddi
Tack! Japp, det är flera monotona teman som återkommer. Nästan all min övningstid går åt till saxen, jag kan för lite piano för att klara annat än väldigt enkla arpeggion som lätt blir för monotona. Ska försöka liva upp grytan med kryddor  :D

Freddy
Tack mannen! Jag beundrar dig som så lyckas köpa, sälja och renovera lägenhet, samtidigt som du släpper platta, gör om hemsida och jobbar massor med övertid så verkstan levererar bästa resultaten på tio år. Du är en klippa! Lunch på Heat idag fredag kl 12? (Panerad schnitzel med jalapenos-bearnaisesås samt rissolepotatis och smörstekta haricots verte  :P )

Roffe
Tack! Jag håller med, måste ballansera upp det hela. Surret i bakgrunden är en monoton kyrkorgel, jag uppfattar att "sweet child of mine" ligger åt det hållet och den här låten är ju S.C.O.M. del 2
Eftersom även den var monoton så dämpade jag den mycket. Hör nu att det blev för mycket.

Tack för synpunkterna! :wub:
Nu blir det lättare att göra nästa version!

Gurano:
Ja jag hör oxå sweet Child of mine i denna :)
Kul
/G

Roffe H:
Sänk inte för mycket, jag gillade "surret".  :D
/Roffe H

Dividend:
Bra bas i rösten. Lite svengelskt uttal, men man är ju svensk.

Tyckte inte om Sweet child, men det här var en givande lyssning.

Freddy:

--- Citat från: Altsax skrivet 31.05.2013, 08:50:47 ---
Freddy
Tack mannen! Jag beundrar dig som så lyckas köpa, sälja och renovera lägenhet, samtidigt som du släpper platta, gör om hemsida och jobbar massor med övertid så verkstan levererar bästa resultaten på tio år. Du är en klippa! Lunch på Heat idag fredag kl 12? (Panerad schnitzel med jalapenos-bearnaisesås samt rissolepotatis och smörstekta haricots verte  :P )

--- Slut citat ---

Haha, missade lunchen där. Men tar gärna det en annan dag!

Det har varit mycket nu ett tag, men det gillar jag. Tack för komplimangerna :) rock on! 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion