Forum > Demolåtar

Girly & Hagis 'Chasing Shadows'

<< < (7/8) > >>

1up:
Speciellt gillar jag hur sången sitter och hur den låter i mixen. En jättebra låt.

Möjligen man kan önska något mer dynamik i backingen?

Gurano:
Inte riktigt min musik men jag hör kvaliteerna. Bra gjort av er båda!

Gurano

ynot:
Hej
Inte min musik alls ... alltid like roligt att höra  :ph34r:

Men bra prodd .mycket kraft full sång.
Tycker sången ligger lite högt i dom lugnare partierna o har kanske lite högt övre mellanregister.
o inledningsvis ligger delayet på sången o svansar i tystnaden.

Allt gott Tony

Girly:

--- Citat från: Jocke skrivet 14.06.2013, 13:32:02 ---Tycker den här mixen är bättre. Får inte alls den där känslan av att ha blivit lobotomerad av breddningen längre...  :wacko: och mättnadskänslan i sången är mindre påtaglig även om det fortfarande finns tendenser. Det här är kanonlåt :) och jag känner mig nästan elak över att ha kritik men jag hoppas ni förstår mig rätt... vill bara hjälpa till - det är ju vad vi gör här! :)

--- Slut citat ---
Jättetacksam för att du skriver förbättringsförslag på det du hör. Ibland lyssnar man sig blind och det är inte fel att granska sitt 'mästerverk'  :rolleyes:  ;) med nya infallsvinklar. Verkligen schysst att du engagerar dig och vill hjälpa till  :D Tack!
/Girly

--- Citat från: Gurano skrivet 15.06.2013, 01:09:56 ---Inte riktigt min musik men jag hör kvaliteerna. Bra gjort av er båda!

Gurano

--- Slut citat ---
Mäh... Gurano... gillar du inte det här?  :huh:  :P  :lol:
...å ja som tänkte föreslå ett schlagersamarbete...he, he
/Girly

--- Citat från: ynot skrivet 16.06.2013, 22:41:03 ---Hej
Inte min musik alls ... alltid like roligt att höra  :ph34r:

Men bra prodd .mycket kraft full sång.
Tycker sången ligger lite högt i dom lugnare partierna o har kanske lite högt övre mellanregister.
o inledningsvis ligger delayet på sången o svansar i tystnaden.

Allt gott Tony

--- Slut citat ---
Vi får väl lyssna ett par vändor till på nivåer och 'svansar'. Tack för lyssning & synpunkter :)
/Girly

Gurano:
Jomenvisst klassisk schlager tycker jag om :)
Jag e på!

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion