Sköna harmonier och disharmonier. Håller med den som sa att musiken skulle passa i ett TV spel.
Tycker även om gitarrljuden.
Man tackar

Jag går ärligt talat inte igång så mycket på själva låten (harmonier osv), men gillar som alltid ditt gitarrspel, och denna gång tycker jag också att du har fått till ett riktigt bra sound - fett och skimrande på samma gång. Är nyfiken på att höra med bas, jag har svårt att föreställa mig hur den kommer att låta.
Ingen fara - du måste inte gå igång på detta - så länge jag finner nöje i att lyssna på och spela det jag gör så är jag nöjd

Tack för att du gillar guraspelet och ljudet - ska testa lägga bas någon dag, men jag är nedlusad med jobb dygnet rumt för tillfället så det blir inte så mycket musik. Jag har heller ingen aning om hur det skulle bli

/G
Någon brist på fantasi finns inte hos Mr G - det händer massor i denna låt har som vanligt lite svårt att höra hur sången ska komma in men tror att det skulle höja en del. För mig känns det som lite olika teman som satts ihop till något - en bas kanske skulle kunna överbrygga eller just sången då. Sluttrummorna, takten där är helt suveränt. Något man kanske skulle önska kom in en snutt tidigare i låten? Nja jag vet inte fortsätt med denna tycker jag - bas som sagt nästa grej.
Ja vi får nog se hur det blir med sång - troligen inte skulle jag tro. Ja nog är det lite olika slags stycken men de är inte tagna ur tomma intet - i mitt öra så är de en behaglig följd som väcker min lust att lira mer liksom...då är halva vunnet

Ska kolla över det där med trummorna så fort jag hinner
Tacka alla för att ni tar er tid och för era tips.
/Gurano