Forum > Färdiga produktioner
Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands
Plinka:
Till Harmonika Mike och Roffe H:
Tackar och bockar för det, å alla inblandades vägnar ;) (Plinkblink)
Plinka:
Så, nu får det vara nog(så känns det nu iaf)!
Gjorde en sista puts i mixen som bara kändes grötigare och grötigare, tog med mig datorn till dansstudion och mixade mot mitt PA, så nu funkar den där. Har framför allt jobbat med lite mer tydlighet i rösterna och dragit ner på reverbet på killarna.
Nu är jag trött på skiten o vill varken höra eller dansa till den mer :P
Freddy:
Cool låt, gillade dansvideon till. Inte alla som kan bjuda på en dansvideo!
Jocke:
Låter allt bättre om det här! :) Hoppas din dansklass ger dig den uppskattning du förtjänar! ;) Jag har inte övar på stegen... brukar sätta ena foten framför den andra och fortsätta så... :rolleyes: Förr brukade man säga att antingen stod man på scen eller så dansade man nedanför... du klarar ju båda delar galant! :)
Plinka:
--- Citat från: Freddy skrivet 21.08.2013, 00:10:32 ---Cool låt, gillade dansvideon till. Inte alla som kan bjuda på en dansvideo!
--- Slut citat ---
Tackar :D Näe, har märkt en trend här på forumet med att bjuda på video till, så detta blir väl mitt bidrag ;)
--- Citat från: Jocke skrivet 21.08.2013, 00:11:04 ---Låter allt bättre om det här! :) Hoppas din dansklass ger dig den uppskattning du förtjänar! ;) Jag har inte övar på stegen... brukar sätta ena foten framför den andra och fortsätta så... :rolleyes: Förr brukade man säga att antingen stod man på scen eller så dansade man nedanför... du klarar ju båda delar galant! :)
--- Slut citat ---
Ha, där var du fyndig! Tack för det ;) Ja, i nästa vecka drar jag igång hela höstschemat, tror det blir väldigt roligt, men just denna låten måste jag vänta med att använda, spyr ju på den just nu! :lol: :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida