Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (12/14) > >>

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 23:38:25 ---
Hej Marre, yes vi startar en kvinnopakt tycker jag, dags att vi tar över allt, precis allt  B)
Och japp, har hänt en del, känner mig jätteglad över killarnas insatser(även om det är vi kvinnor som rular).

--- Slut citat ---

Låter bra - sämre lär det ju inte bli...!^^

Emulator:
Skönt stuuk på låten. kanske lite för temamusik till tv-serie för att hålla intresset igång längre? Men bra mix och arr i övrigt.

Hm. Undras vad rodrigues skulle säga om det spanska vi har på higher? Har en engelsk kvinna som talar spanska där. Jag har ju ingen aning om hur bra spanska hon har :D

Kul att du kör så mycket själv nu. bra!

Plinka:

--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 23:46:12 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 23:38:25 ---
Hej Marre, yes vi startar en kvinnopakt tycker jag, dags att vi tar över allt, precis allt  B)
Och japp, har hänt en del, känner mig jätteglad över killarnas insatser(även om det är vi kvinnor som rular).

--- Slut citat ---

Låter bra - sämre lär det ju inte bli...!^^

--- Slut citat ---
Haha, skönt med en man som gärna överlåter världen i händerna på dessa kvinnor, hoppas bara vi kan göra det bättre :blink:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.08.2013, 00:14:41 ---Skönt stuuk på låten. kanske lite för temamusik till tv-serie för att hålla intresset igång längre? Men bra mix och arr i övrigt.

Hm. Undras vad rodrigues skulle säga om det spanska vi har på higher? Har en engelsk kvinna som talar spanska där. Jag har ju ingen aning om hur bra spanska hon har :D

Kul att du kör så mycket själv nu. bra!

--- Slut citat ---
Tack för lyssning och kommentar! Ja, lite tjatig kan den nog vara, uppkom ju lite bakvänt, där jag började med att bestämma längden och takten typ, och resten blev utfyllnad, haha, men tycker den har artat sig rätt bra ändå, och blev betydligt roligare att lyssna på med de rapande herrarna.
Den där engelska kvinnan som talar spanska skulle jag inte lita ett ögonblick på  :P Här har jag hittat äkta vara, ny-emigrerad från ett numera ekonomiskt-omöjligt-att-leva-i Barcelona! 

Harmonica mike:
Bra collab här av alla inblandade.

Dansat dänga som får det att sprattla i benen  :)

Mike

Roffe H:
Härligt suggestiv och glad musik, jättesköna rytmer och kanonbra sång. Bra jobbat av alla inblandade.  :D :D :D
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion