Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (11/14) > >>

Marsall:
Ödsla ingen tid med det där internet"....det e bara en fluga"... :P :wacko:

MaxB:

--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 12:59:32 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 11:06:31 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 02:41:22 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2013, 02:06:57 ---Nu e de Plinka precis överallt - jättekul tycker jag :D

--- Slut citat ---
Jag brukar ju lite anspråkslöst säga att jag Plinkar... men jag kan koppla av nu...  :rolleyes:  :P

--- Slut citat ---
Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:  B)

--- Slut citat ---
Nu fick jag tillbaka lite hopp om framtiden...  :lol:

--- Slut citat ---

Snart börjar vi alla Plinka!   ;) "Blink-a"

Jocke:

--- Citat från: Marsall skrivet 06.08.2013, 13:11:45 ---Ödsla ingen tid med det där internet"....det e bara en fluga"... :P :wacko:

--- Slut citat ---

Ja, hon var skärpt, Ines Uusmann... man kanske skulle satsa på politiken i stället för att sitta här och tjata...?  :lol: Ja menar det det borde finnas hopp för oss andra med...^^ Hennes citat är väl det bestående hon lämnat efter sig? Det finns tom en egen sida om dem...  :rolleyes: Det där med att om man kan åka till månen kan man väl bygga en tunnel genom (grushögen) Hallandsåsen hör väl också till de "bevingade ord" hon kläckte ur sig... 11 minuter skulle man spara in på en resa mellan Göteborg och Malmö, de började gräva 92 och är inte klara ännu... Förra året la SJ ner trafiken på sträckan... "Det går bra nu"!^^ 
Nä, nu går jag ut och samplar gräsklipparen!  :lol:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 13:17:03 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2013, 02:06:57 ---Nu e de Plinka precis överallt - jättekul tycker jag :D

--- Slut citat ---
Jag brukar ju lite anspråkslöst säga att jag Plinkar... men jag kan koppla av nu...  :rolleyes:  :P

--- Slut citat ---
Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:  B)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

:lol:

Marruschkka:

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:
 B)

--- Slut citat ---

Bra där, jag hänger med dej, om jag får :lol:

Men seriöst, låten har utvecklats en del sen jag lyssnade, Josef gör skön recitation, bra rap från Rodriguez!

Dina stämmor är ännu skönare nu.
Stor tumme upp, det här ska jag dansa till ^_^ :D

/Marre

Plinka:

--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 13:36:09 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 06.08.2013, 13:11:45 ---Ödsla ingen tid med det där internet"....det e bara en fluga"... :P :wacko:

--- Slut citat ---

Ja, hon var skärpt, Ines Uusmann... man kanske skulle satsa på politiken i stället för att sitta här och tjata...?  :lol: Ja menar det det borde finnas hopp för oss andra med...^^ Hennes citat är väl det bestående hon lämnat efter sig? Det finns tom en egen sida om dem...  :rolleyes: Det där med att om man kan åka till månen kan man väl bygga en tunnel genom (grushögen) Hallandsåsen hör väl också till de "bevingade ord" hon kläckte ur sig... 11 minuter skulle man spara in på en resa mellan Göteborg och Malmö, de började gräva 92 och är inte klara ännu... Förra året la SJ ner trafiken på sträckan... "Det går bra nu"!^^ 
Nä, nu går jag ut och samplar gräsklipparen!  :lol:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 13:17:03 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

:lol:

--- Slut citat ---
:rolleyes: BlinkPlink ;) ;)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 06.08.2013, 17:42:35 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:
 B)

--- Slut citat ---

Bra där, jag hänger med dej, om jag får :lol:

Men seriöst, låten har utvecklats en del sen jag lyssnade, Josef gör skön recitation, bra rap från Rodriguez!

Dina stämmor är ännu skönare nu.
Stor tumme upp, det här ska jag dansa till ^_^ :D

/Marre

--- Slut citat ---
Hej Marre, yes vi startar en kvinnopakt tycker jag, dags att vi tar över allt, precis allt  B)
Och japp, har hänt en del, känner mig jätteglad över killarnas insatser(även om det är vi kvinnor som rular).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion