Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (2/14) > >>

cykeln:
Hey Plinka - long time no see
Fin låt - en moderniserad variant - man känner igen dig men det är annorlunda - lite åt Peter Gabriel
Är det djembetrummor?
Sulle vara snyggt om du tog in en bas en bit in i låten för att få lite tyngd/botten

Skriv gärna ditt namn före låten i ämnesfältet

Eddi:
SPÄNNANDE STEREOEFFEKTER HÄR oj skrek visst, jag gillar när du gör det här själv så att du får det helt som det var tänkt. Absolut en femetta detta. Wonderbaum :D

Jocke:
Kul och eget! Väl genomfört!  :)

Dividend:
Bra! Som skrivet på soundcloud! :)

Plinka:
Eddi: Tack, ja en hel del stereoeffekter  ;) skojigt att leka med. Japp, är ju kul att snickra ihop sin egna dansmusik, blir ännu mer kreativt så  :)
Cykeln: Jaae, tiden emellan musikpassen går ju så fort! Helt plötsligt har det gått ett halvår, vet inte var tiden tar vägen?? Jaja, egenföretagare, förälder och hus o trädgård är väl en förklaring ;) För mig känns det här väldigt annorlunda, helt plötsligt har jag datorn full med ljud beats och loopar, så kul att leka lite, blir lite annorlunda också för att låten är skapt för mina danspass. Tack för tipset om en djupare bas!
Jocke: Tack för det! :)
Dividend: Tack! Såg dina kommentarer på soundcloud! Kanske ber dig om några tips för mixen då  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion