Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (10/14) > >>

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 01:05:24 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 01:00:37 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:53:20 ---

--- Citat från: Jocke skrivet 05.08.2013, 22:00:50 ---"TV4-mannen" har blivit musikalisk! ;-) Det här är skitbra - ryser! Brrr...  :)

Edit: Vill gärna dela den här om det är OK - kan du/ni ordna en publik länk?

--- Slut citat ---
"TV4-mannen"??..Vad har jag missat?? :unsure:  :P Kul att det gillas i alla fall, tror att detta var vad låten behövde! :D
Ska fixa en länk som du kan dela snarast ;) (är det några särskilda krav på en "publik länk"  :unsure: )

--- Slut citat ---

Josef är lite modigare än jag. Vi har båda ett lågt tonläge men till skillnad från mig så utforskar han sina möjligheter - bra där! ;) Tänkte på speaker-rösten som snackar i trailers för program som kommer... En soundcloudlänk funkar prima! :) Gillar verkligen det du gör!  :wub:

--- Slut citat ---

Aah! Haha, nu fattar även jag  ;) ja precis, han har verkligen den där trailer-rösten, den borde du med använda! :D Oki, fixar en vanlig soundcloudlänk då, imorgon typ...  :)

--- Slut citat ---

Egentligen ingen brådska - vill ju bara stoltsera och göra mig lite märkvärdig över hur duktiga vänner jag har!  :lol:

Eddi:
Nu e de Plinka precis överallt - jättekul tycker jag :D

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2013, 02:06:57 ---Nu e de Plinka precis överallt - jättekul tycker jag :D

--- Slut citat ---

Jag brukar ju lite anspråkslöst säga att jag Plinkar... men jag kan koppla av nu...  :rolleyes:  :P

Plinka:

--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 02:41:22 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.08.2013, 02:06:57 ---Nu e de Plinka precis överallt - jättekul tycker jag :D

--- Slut citat ---

Jag brukar ju lite anspråkslöst säga att jag Plinkar... men jag kan koppla av nu...  :rolleyes:  :P

--- Slut citat ---

Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:
 B)

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 11:06:31 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 02:41:22 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Koppla inte av -min plan är att ta över hela forumet, och sen ska jag ta över internet, och till sist hela universum... :ph34r:
 B)

--- Slut citat ---

Nu fick jag tillbaka lite hopp om framtiden...  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion