Jocke - Jag gillar "knarret" i ståbasen, men här låter den inte så bra ihop med trummorna tycker jag.
Ska testa EZ Nashville kitet i st f EZ Jazz och se om det gör skillnad!
I mina hörlurar låter det inte lika illa....
Roffe - Ja, kanske skulle det bara varit sång och gitarr...?
MaxB - Din kommentar är välkommen den också!

palm - Trodde att det var så du menade! Kanske testar jag refrängen med färre stämmor...
Vet inte vad det är som inte funkar med trummor och bas, men det blir inget riktigt flyt
och jag är inte heller säker på ljudbilden. Men jag får väl testa och pröva mig fram...
Tokai - Vet att jag upprepar mig vad gäller harmonier, hamnar lätt i upptrampade spår...

Om jag hittar snyggare trummor ska dom få en mer framträdande roll. Får nog gå igenom bas-spåret
och justera nivåerna! Smacket kan vara klurigt att få bort, men ska försöka.
Kingston Trio kommer jag ihåg - främst med "Tom Dooley"! Var väl inga favoriter direkt, men hade hyfsad stämsång vad jag minns.
Dividend - Kul att du gillar harmonierna! Stjäl vad du vill!

Ska fundera på mer reverb eller ej! Har försökt att ge ackorden lite spännande klanger, men det kan säkert förbättras!
Stort tack för alla kommentarer! Har tyvärr inte kunnat ägna mig så mycket åt musikskapandet på sistone pga en värkande rygg,
som ger sig till känna speciellt när jag sitter. Men förhoppningsvis kan jag ta tag i alla bra förslag och tips snart!
/Asti