Forum > Färdiga produktioner
Asti & Plinka - Who am I (klar)
Bribedant:
oooh det här är så snyggt igen av dig. Får ilningar i min progressive körtel av ditt snygga akke plock.
Dubbad sång :wub:
HATAR TRUMMORNA. De är så fel i mina öron. Kommer inte att lyssna igen förrän det är konfirmerat i denna tråd att hiphop beatet är väck.
Snygg mix förövrigt. Allt låter rätt.
Harmonica mike:
Riktigt bra detta Peter,men jag hakar på "mutade myran".Trummorna är inte bra,baskaggen har synth sound..och dundrar in lite för ivrigt med ett flertal slag som inte stämmer till denna finstämda låt.Kapa bort några av trampen och ta ett sound mera rätt för genren tycker jag..Congas skulle sitta tror jag om du vill/måste markera mer i takten mellan varven.Kant slag på virveln sitter också fint mot en "städad" baskagge - IMHO :)
Annars är detta ruskigt bra!
Mike
Sigmunds:
Nei.. heier fortsatt på trommene i første versjonen :)
Med denne beaten forventer man et innslag av rap..Gud forbjuda..
Asti:
Jocke - Förstår att du inte gillar trummorna även om du uttrycker dig väldigt diplomatiskt... :)
Bribedant - Var sitter den progressiva körteln? :) Du uttrycker dig mer rakt på sak vad gäller trummorna! :D
Harmonica mike - Nähä, här gick inte trummorna heller hem... :) Roligt att du gillar i övrigt.
Sigmunds - OK, du tycker förra versionens trummor var bättre....
Tack för era kommentarer! Inser att RnB-trummorna inte är någon hit :D, så jag får gå tillbaka till
förra versionen och försöka utveckla dom trummorna i stället. För dom är jag inte nöjd med.
Tycker att det behövs en tydligare markering av takten för att få flyt i låten. Kanske ska höra med en trummis.... :rolleyes:
/Asti
equality:
Riktigt behagligt och nånting att kura till en regnvädersdag. Stämmorna fina på CSN-manér. Skulle nog skrota understämman till förmån för ytterligare en högst upp. Plinka?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida