Forum > Färdiga produktioner

Perowitch/ The Cloud

<< < (4/5) > >>

PEROWITCH:

--- Citat från: Asti skrivet 20.05.2013, 19:49:32 ---Jättesnyggt!
Sköna harmonier och rytmer och effektfull sång!
/Asti  Kul att du gillade det asti tack

--- Slut citat ---

Wernborg:
Skönt ljudcollage. Sången är lite dallrig på nåt sätt. Vet inte om det är en effekt eller något annat. Tycker den borde dallra mindre.

Härlig stämning i alla fall. Nexus rakt igenom?

cykeln:
Snyggt reggeydisco-collage!
Väldigt luftig och tydlig ljudbild
Fins små melodifigurer som svävar förbi
Snyggt med elguran som sågar sig in
Gött!

PEROWITCH:

--- Citat från: Clemens skrivet 20.05.2013, 21:23:57 ---Snygga harmonier, skönt arrad! Tycker det känns som den inte sitter ihop riktigt här och där, känns som det sackar eller lite otighta figurer mellan instrumenten. Sången känns inte 100. lite surt, och är det en tjejröst som kommer in? ligger ovanpå nu tycker jag.. Annars härligt fantasifullt å lekfullt!  :) Bra som f-n faktiskt... :D

--- Slut citat ---
Håller med dig tycker också den sackar lite i versen ligger 2 trummtakter där kanske inte va så smart  sen vill jag nog skylla på att jag försökte mastra de e inte min starka tack för lyssningen :D

PEROWITCH:

--- Citat från: Bribedant skrivet 21.05.2013, 01:16:31 ---Rätt ballt detta. Jag gillar när du tar lite risker musikaliskt. Går hem för det mesta. extra plus för att du fick min 12 tums subbe att skaka ordentligt. Musik får gärna lira ned till 30hz för mig.

--- Slut citat ---
jo de va kul 12tums subben fick jobba lite gillar själv när det dundrar lite det är väl därför man tinutus  tack för tycket /perowitch

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion