Forum > Demolåtar

The Current - Great Big White

<< < (16/17) > >>

Jocke:

--- Citat från: bjurte skrivet 31.05.2013, 15:14:18 ---He-he !!
EZ-Drummer har ett speciellt sound som inte går att missa om man använt det ett tag.. ;)
Likaså tycker jag mig känna igen Virvelsoundet hos AD där.(Min just idag konstaterade Meniere's till trots. :( :wacko: B) )

--- Slut citat ---

Var nära att köpa EZ en gång - det var något erbjudande om man prenumererade på tidningen Studio... men det blev aldrig av och jag läser den knappt längre... handlar för mycket om nya grejer och för lite om musik. :( Så jag har faktiskt aldrig kört EZ och lärt mig detektera virveln... Däremot har jag lärt mig att du vill ha lite mer klipp i virveln medan jag vill ha mer botten...  ;)  Vet inte om jag avslöjar en svaghet för marschmusik här...  :rolleyes:  :lol:

druiden:
Känslan när man sätter igång sin egna låt på en fest och ingen reagerar! Awesome! Är van vid bu rop

Jocke:

--- Citat från: druiden skrivet 02.06.2013, 00:01:27 ---Känslan när man sätter igång sin egna låt på en fest och ingen reagerar! Awesome! Är van vid bu rop

--- Slut citat ---

Det kan ju vara fantastiskt bra om inte kamraterna är kraftigt berusade! ;-)

druiden:

--- Citat från: Jocke skrivet 02.06.2013, 00:14:58 ---
--- Citat från: druiden skrivet 02.06.2013, 00:01:27 ---Känslan när man sätter igång sin egna låt på en fest och ingen reagerar! Awesome! Är van vid bu rop

--- Slut citat ---

Det kan ju vara fantastiskt bra om inte kamraterna är kraftigt berusade! ;-)

--- Slut citat ---

Kan vara så Jocke! Fick avsluta med Faller av Lars Winnerbäck nu för en timme sen det var fint! Sen kom det "kan du spela den <låttitel>, <låttitel> kan du spela den då? Kan du spela DEN <låttitel> iaf?!

Ni vet hur det är.... "ja rent tekniskt kan jag men jag har inte lärt mig ackordföljden...."

Nu är det dags att sova.

Jocke:

--- Slut citat ---

Sedan är det kanske dags att höja ambitionsnivån så du inte nöjer dig med att slippa burop?  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion