Forum > Demolåtar

The Current - Great Big White

<< < (14/17) > >>

druiden:
Ja det är mycket som man kanske velat göra ännu bättre men nu är det dessvärre den här inspelningen vi har att gå på. Ska ta om gitarren tänkte jag det är enkelt jobb, sen lägga till någon gitarrgrej till i sista refrängen för att lyfta lite mer. Letar efter någon som kan/ har lust att mixa/mastra.

Jocke:
Har du kvar första tagningen? Den kanske kan användas att bredda med... ?  Jag har inte så överdrivet många idéer just nu... kan ju inte lova att det blir radioklart... en del missar visar sig tydligare när man börjar jobba med materialet... men jag skulle kanske kunna lägga en regnig dag på det om du har lite tålamod med när den dagen inträffar... Skicka PM i så fall! :)

druiden:
Lätt! Jag skickar allting, jag kör logic vet inte om jag skall exportera alla ljudspår för sig själv på något sätt?

Jocke:

--- Citat från: druiden skrivet 31.05.2013, 00:39:16 ---Lätt! Jag skickar allting, jag kör logic vet inte om jag skall exportera alla ljudspår för sig själv på något sätt?

--- Slut citat ---

Tror iaf att det kan ge en fingervisning om vart den här låten kan ta vägen... ;-) Ja, exportera varje spår/stämma för sig - helst torr (utan effekter). Vad är det för trummor?

druiden:
Midi trummor! Jag fixar det imorgon så har jag fixat till gitarren, det är väl melodislingan du menar?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion