Forum > Demolåtar
The Current - Great Big White
Jocke:
--- Citat från: druiden skrivet 19.05.2013, 00:37:53 ---Mitt rum är 22kvm kvadrat typ, betong. =) Fan att jag inte kunde sånt här innan.
--- Slut citat ---
Det finns knep så man inte behöver akustikbehandla för dyra pengar... som sagt - det finns en tråd om sångbås där Claes beskriver en teknik med att sjunga ut från en hörna med typ en madrass bakom... leta rätt på den! ;-)
MaxB:
--- Citat från: druiden skrivet 19.05.2013, 00:37:53 ---Mitt rum är 22kvm kvadrat typ, betong. =) Fan att jag inte kunde sånt här innan.
--- Slut citat ---
Du har tiden framför dig! Kommer hon sjunga mer med dig? Är ni nära vänner?
Ja, vanliga möbler, gardiner, mattor och tillfälligtvis, under inspelning, lakan eller madrasser kan framför/bakom/bredvid sångare eller instrument som spelas in, kan göra nytta.
Jag använder inte sånt men har möbler och tyg här och där så det är inte så fyrkantigt där jag sjuinger. Jag står några decimeter från mikrofonen. Hur nära var hon då hon sjöng?
druiden:
Hon går i klassen under mig på universitetet. Men nu är det snart sommarlov och då drar alla till sina hemständer. Hon tycker det var skitkul hon har aldrig spelat in innnan, bara sjungit i kör.
MaxB:
--- Citat från: druiden skrivet 19.05.2013, 01:14:04 ---Hon går i klassen under mig på universitetet. Men nu är det snart sommarlov och då drar alla till sina hemständer. Hon tycker det var skitkul hon har aldrig spelat in innnan, bara sjungit i kör.
--- Slut citat ---
Då har du tid på dig att lära dig en del innan höstens samarbeten
druiden:
edit: äsch
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida