Forum > Demolåtar
The Current - Great Big White
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 18.05.2013, 10:44:01 ---Nu är min version uppdaterad med mindre rum och vässad sång.. ;)
--- Slut citat ---
Nu börjar det liknande något! Snyggt tycker jag. Har du ett spår bakom med allt utom den här leadsången eller använder du mp3:an från första inlägget?
Visst har hennes röst potential?!
bjurte:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.05.2013, 13:03:43 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 18.05.2013, 10:44:01 ---Nu är min version uppdaterad med mindre rum och vässad sång.. ;)
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/GBW3.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Nu börjar det liknande något! Snyggt tycker jag. Har du ett spår bakom med allt utom den här leadsången eller använder du mp3:an från första inlägget?
--- Slut citat ---
Potential ?? Näe, det tycker jag inte.. ;)
Hon är Suveränt bra allaredan.. :D
Fick en 'sånglös version' av Druiden !!
Jocke:
Ja, det här börjar låta riktigt spännande! :) Enkelheten känns befriande och direkt. Kom att tänka på en sak... jag skulle vilja ha låten längre... ett parti mot slutet - före eller efter sista refrängen med rakare men gärna lika stökiga trummor - en gitarr till som riffar kompet (i början) 2 oktaver upp (sånt där klassiskt enkelt rockriff). ;-)
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 18.05.2013, 13:11:24 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 18.05.2013, 13:03:43 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Potential ?? Näe, det tycker jag inte.. ;)
Hon är Suveränt bra allaredan.. :D
Fick en 'sånglös version' av Druiden !!
--- Slut citat ---
Vad säger du, ska vi anlita druiden som inspelningstekniker om hon vill sjunga på andras låtar?
Kan bli ett vinn/vinn-förhålande, om alla inblandade tycker det är givande eller kul.
Ja det är en skön röst!
Eddi:
Jag tycker MaxB reducerade rummet riktigt bra. Om Bjurte lät bli att muta mellan sångdelarna så kan det funka också - lite vass fortfarande.
Jockes idéer om förlängning är riktigt bra.
Kul med ett engagemang på KR av en ny medlems låt som är riktigt bra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida