Forum > Demolåtar

The Current - Great Big White

<< < (4/17) > >>

druiden:
Jag ska vidarebefordra allt till henne och höra! Jag ska även lägga upp ljudspåret på hennes sång om någon vill pilla på det. Något jag ska tänka på när jag exporterar det?

MaxB:

--- Citat från: druiden skrivet 17.05.2013, 21:58:23 ---Jag ska vidarebefordra allt till henne och höra! Jag ska även lägga upp ljudspåret på hennes sång om någon vill pilla på det. Något jag ska tänka på när jag exporterar det?

--- Slut citat ---

En del av oss tror att det duger med en mp3:a. Jag tror det duger. De som vet mer vill att det ska vara en wavefil i mono, vanligtvis 44.1 kHz, 16 bitar.
Men här går nog vad som helst bra eftersom det inte är ett proffssläpp.

Bribedant:

--- Citat från: druiden skrivet 17.05.2013, 12:19:33 ---Finns det någon nådlösning man kan göra, ställa henne i garderoben?

--- Slut citat ---
Hoppas du inte har något emot att jag snor den där frasen nästa gång det håller på att gå åt helvete hemma hos mig "ah shit vi behöver en nådlösning... ställ henne i garderoben!"

16bit 44.1khz är att rekomendera. Mp3 är för kidsens ipods.

MaxB:

--- Citat från: Bribedant skrivet 17.05.2013, 23:23:57 ---
--- Citat från: druiden skrivet 17.05.2013, 12:19:33 ---Finns det någon nådlösning man kan göra, ställa henne i garderoben?

--- Slut citat ---
Hoppas du inte har något emot att jag snor den där frasen nästa gång det håller på att gå åt helvete hemma hos mig "ah shit vi behöver en nådlösning... ställ henne i garderoben!"

16bit 44.1khz är att rekomendera. Mp3 är för kidsens ipods.

--- Slut citat ---

och kanske för mig!  :P men man kan alltid ställa mig i garderoben!  :lol:

druiden:
Här är endast sångspåret utan några effekter eller något så på. Räddas det som räddas kan, den som lyckas få det "bra"/ bättre är en hjälte.

Hoppas det blev rätt nu, är riktigt rookie på det här med DAWs och inspelning och allt vad det innebär.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/6641488/Great%20big%20white%20-%20sang%20spar.aif

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion