Forum > Demolåtar
Marre och Finlandssvenskarna feat Bjurte - SAFE IN YOUR ARMS
Roffe H:
Mycket snyggt av alla inblandade, ingen nämnd ingen glömd! Håller med om att det är lite "Harrison" över det hela, vilket inte gör det sämre, tvärtom. Gillar! :D
/Roffe H
Marruschkka:
Nämen TACK Asti, MaxB, Jocke, Eddi och Roffe, där blev jag glad!
Space har gjort det igen, en jätteskön bluespoplåt som var klart inspirerande att sjunga in till.
Sen kom Bjurte och ställde skåpet på plats :wub:
Jadå..vilka musik-kamrater det finns, det är som roligast med musik när man kan samarbeta, som här :wub:
Tack för det KR!! Här finns såna fina förmågor så det är en ren fröjd.
/Marre
Jocke:
Håller med dig till 100% Marre! :) Har nog själv aldrig känt mig så inspirerad som i det här sällskapet! :wub:
Harmonica mike:
KR collab,riktigt bra det här.
Skön låt och kanon bra lirat och Maria i toppform,great!
Kanske lite hög/fet bas,fast i mina monitorer så kan jag leva med den..Lurarna kommer jag inte åt så..
Fem livbojar till Marre å boysen - Björn/Calle/Krister/Johan - så ni färdas tryggt över Ålandshav på era collab :wub:
Mike
bjurte:
He-he !! Skön låt att Bluesa till(Skön låt ö.h.t.)
Jag bara vräkte på, spår efter spår efter spår.. :huh:
Sedan var det jobbiga att pussla ihop det så det inte bara blev ett enda långt gnissel.. :D
Själv tänker jag lite på "Don't fear the reaper" och "Califonia dreaming" när jag lyssnar på låten och det är ju Kanonlåtar... :)
Tycker att Gitarrstämmorna ligger bra, solot och fillingarna är kanske en aaningens för vassa och höga!! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida