Märker att många hänger upp sig lite på rubriken som jag snodde rakt av från Svt... kan också hålla med om att programmet fått ett lite missvisande namn...^^
Intressant program! Tyckte dock tempot var lite väl högt för att man skulle hinna ta in allt.
Det kunde med fördel delats upp på ett par-tre program och stannat upp och fördjupats här och där.
Det är mer tekniken och möjligheterna som fascinerar mig än musiken man presenterade i programmet.
/Asti t.f. datormissbrukare
Det blir ju lite snuttifierat när de ska klämma ihop en så lång utvecklingsprocess till 1 timme TV... Jag hade gärna sett fördjupning om både musiken, människorna och tekniken. Nu framstod det som att väldigt mycket kretsat kring en enda person som verkat haft med ett finger i många syltburkar... sedan nämns hur stor betydelse Greg Fitzpatric haft på ung 15 sek...

Det känns som om producenten vaknat med en uppenbarelse över saker och tings samband framåt småtimmarna...

Det kan naturligtvis vara så att allt hänger samman men jag tror mer att det mer handlar om separata händelser som tillsammans format den här utvecklingen.
Det pratas ibland om det svenska musikundret och regeringen delar tom ut ett pris... ofta framhålls musikskolornas betydelse men det som programmet visar kan lika väl vara resultatet av ungar som smyger upp för att knappa dator på natten...