Forum > Färdiga produktioner
Call me, love me, see me
cykeln:
Ja det är ju oklanderligt och en proffsigt produktion - även om det är för "stort" rum för min enkla smak :)
låtmässigt inget som sticker ut förutom den senare delen av refrängen då det lyfter
Även slutet när gitarrerna dubbleras är riktigt snyggt
Snyggt med inrimmen i texten!
Coolt med skiva!
Wernborg:
--- Citat från: HasseFX skrivet 26.05.2013, 18:44:39 ---99,9% färdig :) bara piano-dragningen i början som ligger högre än alla andra ljud någonstans i låten ;)
--- Slut citat ---
:D Tack.
--- Citat från: MaxB skrivet 26.05.2013, 20:21:35 ---Jag har lyssnat tidigare och jag har lyssnat nu men inte kommenterat. Lite svårt för jag känner mig osäker på mitt omdöme. Jag skriver som några andra att det inte är en låt jag kommer ihåg så länge efter jag lyssnat på den. Bra arbete av musikerna och mixandet men känns som det är mycket instrument och ljud på liten yta.
--- Slut citat ---
Äsch, jag tycker det är alldeles lagom mycket instrument. :lol: Du kan säkert ha en poäng, men nu blev det så här och jag blev ändå nöjd. Det kommer en "Summer edition" av denna låt till plattan som diskuterats tidigare i tråden. Med dubbelt tempo och enklare sättning.
--- Citat från: cykeln skrivet 26.05.2013, 21:20:07 ---Ja det är ju oklanderligt och en proffsigt produktion - även om det är för "stort" rum för min enkla smak :)
låtmässigt inget som sticker ut förutom den senare delen av refrängen då det lyfter
Även slutet när gitarrerna dubbleras är riktigt snyggt
Snyggt med inrimmen i texten!
Coolt med skiva!
--- Slut citat ---
Tack.
Vad menas med inrimmen?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida