Forum > Demolåtar

Gurano & Eddi - Its over now

<< < (5/7) > >>

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 03.05.2013, 11:51:09 ---Svänger bra detta också!  Bra Gurano!  Har egentligen inga synpunkter i övrigt. Det ska bli kul att följa denna!  /Fuzz

--- Slut citat ---
Tackar Fuzzen :) - vi får se vad som händer med denna ... om något.

--- Citat från: zorrow skrivet 04.05.2013, 01:17:43 ---Ja det här är bra på alla sätt men vars e sången hörru? :unsure:

--- Slut citat ---
Tackar :) jo jag har gjort denna så att sång ska få plats och sången saknas i denna nu ... men jag sjunger så jäkla illa själv. Ett fåtal på KR brukar ibland hjälpa mig på ett mycket bra sätt med att lägga sång - och jag vill inte nöta ut dem genom att fråga dem igen.
SÅ här kommer ett allmänt upprop om önskan att någon av er på KR med go röst vill prova att lägga på något. Det skulle absolut gynna låten :) PMa mig gärna ... annars hamnar denna i min stora box för oklara låtar.

Ha det gott i solen
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 03.05.2013, 08:30:18 ---MaxB: seriernas värld....Fantomen finns bara på låtsas  :lol:

--- Slut citat ---

Och Gurano är på riktigt.  :lol:
Tänkte inte på de...  :huh:

Tokai:
En del 70-tals soul kan jag förnimma! Men drumsen spelar lite fel tycker jag. Föredrar dels mindre reverb på trummor. Mindre arbete på baskaggen. Ett tyngre, lugnare driv som en kontrast till annat som puttrar runt omkring. (lite som S Wonders "Superstition")
Jag gillar rena nakna gitarrer! Bra!

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 04.05.2013, 11:40:48 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.05.2013, 08:30:18 ---MaxB: seriernas värld....Fantomen finns bara på låtsas  :lol:

--- Slut citat ---

Och Gurano är på riktigt.  :lol:
Tänkte inte på de...  :huh:

--- Slut citat ---
Så e de

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 04.05.2013, 17:18:35 ---En del 70-tals soul kan jag förnimma! Men drumsen spelar lite fel tycker jag. Föredrar dels mindre reverb på trummor. Mindre arbete på baskaggen. Ett tyngre, lugnare driv som en kontrast till annat som puttrar runt omkring. (lite som S Wonders "Superstition")
Jag gillar rena nakna gitarrer! Bra!

--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar. Ska fundera oå trummorna!

Tack båda för tankar
/gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion