Forum > Demolåtar
Asti - When nothing ever is just what it seems
Gurano:
Nä lägg inte denna på glömhyllan - tycker att den har sköna harmonier. Gitarren/gitarrerna ger mig ibland lite Jethro Tull-vibbar (stormwatchplattan), även om den inte är lik så att säga.
Helskön låt helt enkelt! - trummorna kan dock ändras lite på några ställen - kan bli lite för mycket.
/Gurano
MaxB:
Lite Cowboykänsla denna morgon. Kommer också att tänka på Moody Blues och det, är ju en bra referens till din låt. Annars kommer jag inte på något mer, så här tidig morgonkvist.
Jocke:
--- Citat från: Asti skrivet 01.05.2013, 18:42:31 ---Tack för bra feedback bjurte, Jocke, Roffe, Eddi, Sigmunds och Max!
Ni har övertygat mig om att idén inte håller, vilket jag misstänkte.
Så den här låter vi falla i glömska snarast! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Nu fattar jag inte alls varför du tar på dig martyrkåpan... vad det någon som tyckte att det bara var att lägga ner?
NÄ! Vi har blivit bortskämda med fina låtar från dig - klart den här har potential! :)
Roffe H:
Nej, inte lägga på hyllan. Låten är bra, gitarrerna också och stämmorna snygga som vanligt. Dona lite till med den tycker jag. :)
/Roffe H
Dividend:
Tummen upp. Torrare röst!
Tycker instrumenten krockar med sången från 40 och framåt. Arret är annars superbt! Efter 100 är rösten bättre verbad.
Rösten måste UPP i partierna då arret konkurrerar med rösten, eller hitta en sopran :D
Bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida