Forum > Demolåtar
Asti - When nothing ever is just what it seems
Asti:
Fick en idé att göra en låt i lite hetsig 6/8-dels takt. Vet inte om det blev så lyckat....?
Tar gärna emot synpunkter på vad som helst, men helst sådana som har med låten att göra! :)
Titel: When nothing ever is just what it seems
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
År: 2013
Längd: 2:45
bjurte:
Lite väl Burkigt, skulle jag börja skriva, men så öppna det upp sig efter ca en halv minut, sången skulle dock kunna vässas en hel del.
Gillar soundet och den lite udda harmonin, virveln däremot, snacka om frenesi :D.
Den må ligga lågt mixad, men jag blir alldeles yr i mössan av allt trummilummande..
Be han lugna ner sig lite. B)
Haren /t.f. Virrpanna
Jocke:
Vet inte riktigt vad trummisen går på men psykedeliskt blir det... Jag hade nog satsat på att använda det glesa partiet efter typ 100 även i början och sedan gett trummisen lite förhållningsorder! ;-)
Roffe H:
Schyst låt, håller med om trummorna. Tycker även att sången kunde vara närmare och något torrare. :)
/Roffe H
Eddi:
Lite spanskt tema väntade nästan på ett OLÉ och ett gäng kastanjetter i början där. Kul harmonier och sången bra på det kanske lite låg. OCH så måste jag ju få vara en motvallskärring här - jag älskar virvelkaggen - så det så.... :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida