Forum > Demolåtar
Rainbow fusion
Wernborg:
--- Citat från: HasseFX skrivet 01.05.2013, 22:48:29 ---Liret är lika fantastiskt läckert som mixen inte är det :rolleyes: Även arret är lite platt, men får du till de delarna har du en klassiker av YYZ-klass :)
--- Slut citat ---
Potentiell YYZ-klass. Hehe, funny guy!! :wub:
Mixen är ju ett aber ja. Gärna lite pointers om du har lust, jag ser inte skogen för alla träd tror jag. Är barnsligt förtjust i riffen och hör troligen inte mix- och arrbristerna själv.
Henric:
Hur fräckt som helst! Bra spelat! :P
MaxB:
--- Citat från: Henric skrivet 04.05.2013, 08:46:45 ---Hur fräckt som helst! Bra spelat! :P
--- Slut citat ---
Jag det är intressant att se en hantverkare i arbete. Kul med filmillustration.
pxm:
Ta bort dubben, reverb och håll mixen så torr som möjligt om det skall vara fusion.....
Improvisationsdelen ????
ii-V7-Imed voicing och variationer - all fusion bygger på jazzteori ????
mvh
Wernborg:
--- Citat från: Henric skrivet 04.05.2013, 08:46:45 ---Hur fräckt som helst! Bra spelat! :P
--- Slut citat ---
Cool. Tnx!
--- Citat från: MaxB skrivet 04.05.2013, 09:02:18 ---Jag det är intressant att se en hantverkare i arbete. Kul med filmillustration.
--- Slut citat ---
Ja! Inte så himla märkvärdigt heller numera ju. Bara ladda upp direkt till tuben från mobilen om man inte har lust att redigera.
--- Citat från: pxm skrivet 04.05.2013, 09:12:00 ---Ta bort dubben, reverb och håll mixen så torr som möjligt om det skall vara fusion.....
Improvisationsdelen ????
ii-V7-Imed voicing och variationer - all fusion bygger på jazzteori ????
mvh
--- Slut citat ---
Man bör lyssna innan man kommenterar. ;)
Skämt åsido. Fusion i detta fallet betyder såklart att jag sammanfogat två olika delar. Det trodde jag framgick tydligt. Dubbarna ska vara där, så även eko och reverb. All musik bygger på teori. Eller om det var en efterhandskonstruktion. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida