Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Girly - Life goes by
bjurte:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.04.2013, 01:16:16 ---Kan inte, kan inte, kan inte, sluta studsa! B)
--- Slut citat ---
DO THE RABBIT !! :D
Asti:
Väldigt snygg mix och bra sång! Tycker dock sången är lite låg i vissa partier.
Kanske skulle låten vunnit på att "tas ner" någonstans i mitten för att sedan
byggas upp mot avslutningen...
/Asti
bjurte:
Dance-Remix Yeahhh !!
Högre trummor
Lägre och urtunnad bas
Högre och mindre Reverbad Bunny..
"DO THE RABBIT" B)
Jocke:
Jäkla bra tryck men jag vet inte om det gjorde vare sig från eller till att höja trummorna... Det låter iaf bra bortsett från den våta koftan du hängt över Lena... ^^ Sången bör upp men det är inte bara det utan den låter lite dovt... Eq kanske? Man kanske skulle kunna tänka sig att "ducka" den svepande synten lite under sången...
bjurte:
--- Citat från: Jocke skrivet 27.04.2013, 12:30:18 ---Jäkla bra tryck men jag vet inte om det gjorde vare sig från eller till att höja trummorna... Det låter iaf bra bortsett från den våta koftan du hängt över Lena... ^^ Sången bör upp men det är inte bara det utan den låter lite dovt... Eq kanske? Man kanske skulle kunna tänka sig att "ducka" den svepande synten lite under sången...
--- Slut citat ---
Härligt Jocke det där förstod jag mycket bättre än "Inte låta bra" :D
Jo jag misstänkte nog att det var lite för luddigt och bummligt på sången,men jag hör ju som djä... Kratta.. :(
Tack för tipset och sången är nu höjd och 'vässad'
Sänka svepet, näe, då försvinner den enda Harmonibrytaren, höjer/Vässar som sagt sång istället..
Man kanske inte hör så stor skillnad på bas/trummor nu, men jag lovar att i jämförelse med originalet är det en himla skillnad i klarhet..
Som sagt !!
Danze-Remix nr. 2 is up..
"DO THE RABBIT" B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida