Forum > Demolåtar
pxm - "Mathilda Blues" @ Roffe-vill du lira litet sax ????
Jocke:
Spännande detta... tycker du börjar låta lagom konstigt för att det ska bli intressant! ;-) Soundet har också blivit så mycket bättre på senare tid - nice! :)
Light Head:
Oj vad glad jag blev! Låter live och för tankarna till någon halvtom bar med halvbra musiker.. (alltså,, missförstå nu INTE detta!!) Det jag ville säga är, den där känslan man får av att bli positivt överraskad, att ens fördomar kommer på skam..
Finns spelglädje och musikalitet som smittar av sig, på mig i alla fall! :rolleyes:
Roffe H:
Hej pxm, här kommer en "provsmakning". :D
Jag har gjort en snabbis för att se om du tycker mitt upplägg är ok. Tog bara med den del där jag har utrymme, men det är väl där du tänkt att jag ska komma in sedan också. Jag kommer att fila lite till på detta, vill snygga till en del smågrejer på mina solon och kolla så att stämmorna är ok. Jag varvar med lite stämmor och solo, tror du att det skulle funka? Det ska kanske inte bli för "bra" du ville ju ha lte livekänsla. :)
/Roffe H
pxm:
jag tycker inte om det - JAG ÄLSKAR DET !!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub:
Det låter ju riktig Rock Jazz Fusion nu....Du spelar ungefär som killen som blåser
på Scoefields album "Handjive" och det är ett av mina absoluta favoritalbum..
Häftigt !!!!!
Bra, Roffe !!!!!
mvh
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 24.04.2013, 20:41:11 ---Hej pxm, här kommer en "provsmakning". :D
Jag har gjort en snabbis för att se om du tycker mitt upplägg är ok. Tog bara med den del där jag har utrymme, men det är väl där du tänkt att jag ska komma in sedan också. Jag kommer att fila lite till på detta, vill snygga till en del smågrejer på mina solon och kolla så att stämmorna är ok. Jag varvar med lite stämmor och solo, tror du att det skulle funka? Det ska kanske inte bli för "bra" du ville ju ha lte livekänsla. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Så läckert! :) Tycker faktiskt att det är lite långt och att ni får jobba lite med att få arret varierat och bytas om att "ta plats"... eller korta ner en aning... Tycker det här är skitkul - är gärna med på ett hörn om det är något jag kan göra! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida