Nu skall jag be att få räta ut att krökta streck:
Chromawoods:
Koop var det, ja. De är riktigt coola faktiskt...
Emulator:
Mer problem än så. Dottern sover till vänster om datorn. Till höger fortsätt vårt vardsrum där frun allt som oftast sitter och tittar på TV. Så stör jag inte den ena så stör jag den andra. Men för rättvisans skulle skall jag nog säga att jag blir lika störd av dem!

Jag behöver helt enkelt ett avskilt rum för mitt musicerande. Vad jag aldrig mer kommer att behöva när jag väl kommer härifrån är en lägenhet/ett boende med öppen planlösning. Trodde inte att jag skulle gilla det när vi flyttade hit för ett par år sedan och givetvis känner jag mig själv så bra som det bara är möjligt...
Hellpig, det är en gammal historia som jag nog dragit på Studio någongång men jag bjuder på den i all korthet:
På 80-talet lirade jag i ett metalband som först hetter "worship". Det namnet förkastade vi efter ett tag och letade efter ett nytt. Trummisen ville då ha något coolt namn som anspelade på demoner eller djävlar eller något annat tufft, det var ju coolt då. Fast... det tyckte inte jag så jag förslog lite sarkastiskt att vi skulle heta "The Hellpigs". Vi tog aldrig namnet men jag började använda det i spelsammanhang o så småningom blev det ett nick som jag använt online rätt ofta... fast räkna inte med att det är jag om du ser det någon annanstans - har sett en och annan som använder det. Tror det finns en hyfsat känd amerikansk bok som handlar om just en "hellpig" som rödnackarna jagar men inte får tag på... jaja. Snacksalig på kvällskanten eller!?