Forum > Demolåtar

Cykeln - Zynthcykeln bland kossor och kullor

<< < (2/3) > >>

zorrow:
Muuh-cket bra! Ko-lossalt fin ljudbild. Ladugårdstung bas men lite ko-rt slut. Eller som norrbaggen säger ko-sligt!  :P

Asti:
Vad är det för synthcykel du använder? CykelKorg?

Altsax:

--- Citat från: Asti skrivet 21.04.2013, 20:14:39 ---Vad är det för synthcykel du använder? CykelKorg?

--- Slut citat ---

He he he, ZykelKorg!  Ja de måste det vara.

Grymt ljud i den här (ko-) skällan!
 :rolleyes:

Eddi:
Alla animalogier är redan använda så jag har inget vettigt att säga mer än att du har mjölkat ut idén i stanning bra.
Nästan till edgen av för röda lampor men bara nästan - gillar harmonier och melodier samt som vanligt texten  :lol:

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.04.2013, 00:00:55 ---Kom och lyssna här - kom och lyssna på det där
Tungt och muuu-ngt - et hvar tungt och mungt

Det låter väldigt bra om ljuden. Och det är skojiga ljud.

--- Slut citat ---
Textuppslag där  :)
Logic är en hejare på ljud och rolig också

--- Citat från: Roffe H skrivet 21.04.2013, 00:40:55 ---Visste inte att kossor var så musikaliska...fantastiskt! Ta mig fan bland det roligaste jag hört på länge. Har du samplat i laggårn?  :lol: Snyggt är det också.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roffe - Vad kul att höra!
Min morfar och mormor hade laggård men då hade jag ingen sampler

--- Citat från: Alatar skrivet 21.04.2013, 00:42:24 ---Hehe..schyst!
Zkulle vilja lyzzna på det här på ett dizco-danzgolv med tungt baz :-)
Du kanske skall sadla om till synth-dansmusik ändå?

--- Slut citat ---
Tack!
Sadla om säger du ... kanske det blir hästjazz som ska bliva min melodi

--- Citat från: Asti skrivet 21.04.2013, 18:15:07 ---Maffiga ljud och tungt beat!
Lyckat ko-labb!
/Asti

--- Slut citat ---
Mig veterligen det enda riktiga kolabbet på KR
Det blir ju lätt maffigt och tungt när man umgås med zynthisajsers

--- Citat från: zorrow skrivet 21.04.2013, 18:43:13 ---Muuh-cket bra! Ko-lossalt fin ljudbild. Ladugårdstung bas men lite ko-rt slut. Eller som norrbaggen säger ko-sligt!  :P

--- Slut citat ---
:D
Ja det kanske är gångbart även på andra sidan kölen - internationell karriär!  :D

--- Citat från: Asti skrivet 21.04.2013, 20:14:39 ---Vad är det för synthcykel du använder? CykelKorg?

--- Slut citat ---
yepp Vintage Explorer

--- Citat från: Altsax skrivet 21.04.2013, 21:32:48 ---

--- Slut citat ---

He he he, ZykelKorg!  Ja de måste det vara.

Grymt ljud i den här (ko-) skällan!
 :rolleyes:

--- Slut citat ---
Nej det är en Kobälla

--- Citat från: Eddi skrivet 21.04.2013, 22:08:31 ---Alla animalogier är redan använda så jag har inget vettigt att säga mer än att du har mjölkat ut idén i stanning bra.
Nästan till edgen av för röda lampor men bara nästan - gillar harmonier och melodier samt som vanligt texten  :lol:

--- Slut citat ---
Synttexter är knepiga att få till så jag är glad att du gillar

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion