Forum > Färdiga produktioner
Lies
Altsax:
Håller med om argare sång när låten hårdnar. Skön svensk metall! Bra jobbat!
Roffe H:
Härliga harmonier i introt, och snygg kör. :) Synthen tycker jag är för stark i förhållande till resten när den kommer in, kanske lite vassa gitarrer. Nå´n sa att rösten var för snäll, vet inte, börja med att höja volymen på sången i det rockiga partiet, kanske att det räcker?
I övrigt, jättefin låt och bra lirat, :D att du går tillbaks till lugnet igen på slutet är snyggt.
/Roffe H
Gurano:
Låter bra på det stora hela - inte riktigt min musik men ändå skön att lyssna på.
Hör lite svaga knäppar på de lugna partierna (mycket svaga) - vet inte om det är mina hörlurar som är på väg att kuka ur?...men jag hör dem i alla fall och det stör min lyssning lite grann vad gäller musik! Sången är inte sur tycker jag, men på något ställe lite osäker/tvekan på tonen, enligt mitt öra.
Personligen så tycker jag att basen kan vara "basigare" i ljudet, nu är den ganska snäll ... men det är ju bara min smak det!
/Gurano
Alatar:
Låter riktigt nice tills 85. Sedan byter sången plötsligt stilriktning och blir ngn slags metall-sak :angry:
Tycker du skall stryka metallbiten och fortsätta bygga vidare på de första 85 sekunderna.
zorrow:
Tack alla för lyssning och kommentarer. Har vässat ner distgurorna (tycker de får mer "kropp" nu) och sänkt synthen. Är förkyld så något nytt försök på sången vågar jag inte på någon vecka. Gurano, visst finns det lite knäpp på det lugna partiet. Blir inte av med dem hur jag än försöker :angry: Går det att leva med??? :wacko: Slutet med missljuden i basen är gjort med flit för att få det att låta lite lajv... (Kanske inte någon bra idé? :wacko:)
Bättre?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida